TOI:n jäsenmäärä kasvoi 10 prosenttia vuonna 2017

Toimintaterapeuttiliiton kokonaisjäsenmäärä kasvoi viime vuonna 10 prosenttia. Eniten kasvoi opiskelijajäsenten määrä.

Julkaistu 22.1.2018

Toimintaterapeuttiliitossa on nyt yli 3000 jäsentä.

Liiton jäsenet myös osallistuvat TOI:n toimintaan aktiivisesti. TOI on järjestänyt viime syksystä alkaen Vahva TOImija -seminaareja kuukausittain. Jokaiseen tilaisuuteen on osallistunut yli 200 jäsentä. Yhdessä Suomen Fysioterapeuttien kanssa järjestettyyn koulututuspäivään osallistui molemmista liitoista yhteensä lähes 700 jäsentä.

Vahva TOImija seminaari 15.11.2018 →

Tule mukaan Vahva TOImija seminaariin oppimaan uutta ja tapaamaan kollegoita tai osallistumaan webinaarin kautta. Syksy toisen seminaarin aihe on toimintaterapian tieteellisesti tutkittu tieto.

Vahva TOImija seminaari 9.10.2018 →

Tule mukaan Vahva TOImija seminaariin oppimaan uutta ja tapaamaan kollegoita tai osallistumaan webinaarin kautta. Syksyn ensimmäisen koulutuksen aihe on yksityissektorin edunvalvonta.

Suomen Toimintaterapeuttiliitto ry:n asiantuntijalausunto STM:lle sosiaali- ja terveyspalvelujen asiakasmaksuista →

TOI vastasi Sosiaali- ja terveysministeriön lausuntopyyntöön koskien luonnosta hallituksen esitykseksi sosiaali- ja terveyspalveluiden asiakasmaksulaiksi. Asikasmaksulaissa määritellään myös toimintaterapian ja kuntoutuspalveluiden asiakasmaksut.