TOI:n jäsenmäärä kasvoi 10 prosenttia vuonna 2017

Toimintaterapeuttiliiton kokonaisjäsenmäärä kasvoi viime vuonna 10 prosenttia. Eniten kasvoi opiskelijajäsenten määrä.

Julkaistu 22.1.2018

Toimintaterapeuttiliitossa on nyt yli 3000 jäsentä.

Liiton jäsenet myös osallistuvat TOI:n toimintaan aktiivisesti. TOI on järjestänyt viime syksystä alkaen Vahva TOImija -seminaareja kuukausittain. Jokaiseen tilaisuuteen on osallistunut yli 200 jäsentä. Yhdessä Suomen Fysioterapeuttien kanssa järjestettyyn koulututuspäivään osallistui molemmista liitoista yhteensä lähes 700 jäsentä.

Toimintaterapeutti Anne Kanto-Ronkanen ministeriön erityisasiantuntijaksi →

Toimintaterapeutti, TtM Anne Kanto-Ronkanen on valittu Sosiaali- ja terveysministeriöön erityisasiantuntijaksi 7.1.2019 alkaen. Perus- ja perhepalveluministeri Annika Saarikko vahvisti valinnan marraskuun alussa. Tehtävään kuuluu toimia asiantuntijana kuntoutukseen liittyvissä asioissa.

Toimintaterapian väitöskirja: Maahanmuuttajataustalla on luultua vähäisempi yhteys kokemukseen terveydestä →

Suomalaiset ikääntyneet erottuivat Ruotsissa jääräpäisyydellään.

Kelan hallituksen tulee käsitellä terapialiittojen esitys vaativan lääkinnällisen kuntoutuksen ongelmien korjaamiseksi →

Akavalaiset kuntoutusalan liitot ja Kuntoutusyrittäjät: Vaativan lääkinnällisen kuntoutuksen täydentävä, uusi hankinta ei korjaa jo toteutuneessa hankinnassa tapahtunutta virhettä.