TOInet PDF Tulosta Sähköposti

TOInet – sähköpostilista

TOInet -listaa ylläpitää Suomen Toimintaterapeuttiliitto ja se on tarkoitettu vain jäsenille.

1. Listalle kirjautuminen

Listalle saa kirjautua vain TOI:n jäsen. Suomen Toimintaterapeuttiliitto ry:llä on oikeus poistaa muut kuin jäsenet.

Listalle kirjaudutaan lähettämällä tyhjä viesti osoitteeseen Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen . Sieltä tulee automaattinen vastaus ja ohjeet suomeksi ja ruotsiksi. Viestit lähetetään listalle osoitteeseen Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen . Listalta kirjaudutaan pois lähettämällä tyhjä viesti osoitteeseen Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen . Listalle ei voi lähettää liitetiedostoja.

2. Listan tarkoitus

Lista on tarkoitettu TOI:n jäsenille lyhyiden kysymysten tekoon ja tiedottamiseen. Listalle ei voi lähettää liitetiedostoja.

3. Jäsenten oma viestintä maksutonta

Jäsenten lähettämät viestit sekä vinkit työpaikoista ja koulutuksista ovat maksuttomia. Jäsenen oman toiminnan markkinointi on maksutonta, vaikka toiminta olisi maksullista. Jos jäsen ilmoittaa avoimesta työpaikasta työnantajan puolesta, tulee hänen ilmoittaa toimistolle osoite, johon laskun ilmoituksesta voidaan lähettää.

4. Koulutus- ja työpaikkailmoitukset ovat maksullisia

Työpaikkailmoitukset maksavat listalla 50 euroa. Koulutustilaisuuksien mainokset maksavat 10 % osallistumismaksusta, aina kuitenkin vähintään 20 euroa. Hallitus tarkistaa hinnat vuosittain. Ilmoitukset lähetetään aina TOI:n toimiston kautta toimisto @ toimintaterapeuttiliitto.fi

Viimeksi päivitetty 09.09.2013 04:58