Infowebinaari: Tärkeä työ, parempi palkka!

Tärkeä työ, parempi palkka! Sote-sopimuksen palkankorotuksia jaetaan nyt. Tule alla olevan linkin kautta kuulemaan, mitä liitot tekevät ja miten voit itse vaikuttaa.

Julkaistu 4.10.2022

Suomen Fysioterapeuttien ja Toimintaterapeuttiliiton yhteinen infowebinaari on suunnattu tulevilla hyvinvointialueilla työskenteleville fysio- ja toimintaterapeuteille. Yleiskorotusten lisäksi palkkoja tullaan tarkastelemaan paikallisten erien ja harmonisoinnin kautta, joten juuri nyt on olennaisen tärkeä hetki olla aktiivinen ja vaikuttaa!

AVOIN INFOWEBINAARI 11.10.2022 klo 17.00-18.15: www.suomenfysioterapeutit.fi/infowebinaari

TOImisto lomailee 29.3.–1.4. →

Toimisto laskeutuu pääsiäisen viettoon 29.3. Jäsenpalvelu palvelee normaalisti jälleen 2.4.

Uusi täydennyskoulutusasetus astuu voimaan 1.4. – sisältö jättää toivomisen varaa →

STM:n valmistelema täydennyskoulutusasetus antaa raamit sille, millaiset täydennyskoulutusmahdollisuudet toimintaterapeuteilla ja muilla sote-työntekijöillä tulee olla. Uusi asetus lisää täydennyskoulutuksen toteutumisen seurantaa. TOI on pettynyt siihen, että asetuksessa ei säännellä täydennyskoulutuksen vuosittaista vähimmäismäärää.

Akava | Työhyvinvoinnin pelastusoperaatio -verkkolähetys 3.4. kello 11–12 →

Akava järjestää keskiviikkona 3.4. kello 11–12 työhyvinvointiaiheisen verkkolähetyksen, jossa otetaan esille työkyvyttömyyden ja sairauspoissaolojen taloudellinen merkitys sekä Akavan ratkaisut työhyvinvoinnin parantamiseksi.