Infowebinaari: Tärkeä työ, parempi palkka!

Tärkeä työ, parempi palkka! Sote-sopimuksen palkankorotuksia jaetaan nyt. Tule alla olevan linkin kautta kuulemaan, mitä liitot tekevät ja miten voit itse vaikuttaa.

Julkaistu 4.10.2022

Suomen Fysioterapeuttien ja Toimintaterapeuttiliiton yhteinen infowebinaari on suunnattu tulevilla hyvinvointialueilla työskenteleville fysio- ja toimintaterapeuteille. Yleiskorotusten lisäksi palkkoja tullaan tarkastelemaan paikallisten erien ja harmonisoinnin kautta, joten juuri nyt on olennaisen tärkeä hetki olla aktiivinen ja vaikuttaa!

AVOIN INFOWEBINAARI 11.10.2022 klo 17.00-18.15: www.suomenfysioterapeutit.fi/infowebinaari

Puheenjohtaja Anu Halonen luopuu tehtävästään vuodenvaihteessa →

Toimintaterapeuttiliiton puheenjohtaja Anu Halonen on päättänyt jättää tehtävänsä vuodenvaihteessa henkilökohtaisista syistä. Halonen jatkaa liiton puheenjohtajana normaalisti 31.12.2022 saakka, ja 1.1.2023 lähtien puheenjohtajaa sijaistaa varapuheenjohtaja Kirsi Wikman. Ylimääräinen liittokokous valitsee uuden puheenjohtajan kevään 2023 aikana.

Vuoden toimintaterapeutti 2022 on digituen erityisasiantuntija Piia Niilola →

Toimintaterapeuttiliitto on myöntänyt Vuoden toimintaterapeutti 2022 -kunniamaininnan helsinkiläiselle Piia Niilolalle. Niilola työskentelee digituen erityisasiantuntijana Digi- ja väestötietovirastossa ja näyttää esimerkillään, että toimintaterapeutin osaamista tarvitaan monilla yhteiskunnan osa-alueilla. Niilola muistuttaa, että ihmislähtöiset digipalvelut ovat myös turvallisuuskysymys.

Sääntömääräinen syyskokous →

Tervetuloa syyskokoukseen! Jos olet kiinnostunut asettumaan ehdolle hallituksen jäseneksi tai varajäseneksi, ole yhteydessä toiminnanjohtajaan!