Jäsenpalvelu on ruuhkautunut

Vastaamme yhteydenottoihin saapumisjärjestyksessä mahdollisimman pian.

Julkaistu 2.6.2022

TOIn jäsenpalvelu on ruuhkautunut. Vastaamme toimisto@toimintaterapeuttiliitto.fi-osoitteeseen tulleisiin yhteydenottoihin saapumisjärjestyksessä mahdollisimman pian.

Ruuhka johtuu pitkään jatkuneesta sopimusneuvottelu- ja työtaistelutilanteesta sekä niihin liittyvästä suuresta yhteydenottomäärästä.

Pahoittelemme tilanteesta jäsenillemme aiheutuvaa haittaa.

Vuoden toimintaterapeutti 2022 on digituen erityisasiantuntija Piia Niilola →

Toimintaterapeuttiliitto on myöntänyt Vuoden toimintaterapeutti 2022 -kunniamaininnan helsinkiläiselle Piia Niilolalle. Niilola työskentelee digituen erityisasiantuntijana Digi- ja väestötietovirastossa ja näyttää esimerkillään, että toimintaterapeutin osaamista tarvitaan monilla yhteiskunnan osa-alueilla. Niilola muistuttaa, että ihmislähtöiset digipalvelut ovat myös turvallisuuskysymys.

Tutustu hallitusehdokkaisiin! →

Toimintaterapeuttiliiton sääntömääräisessä syyskokouksessa 23.11. valitaan liiton uusi hallitus. Tutustu ehdokkaisiin tällä sivulla.

Sääntömääräinen syyskokous →

Tervetuloa syyskokoukseen! Jos olet kiinnostunut asettumaan ehdolle hallituksen jäseneksi tai varajäseneksi, ole yhteydessä toiminnanjohtajaan!