Maailman suurin toimintaterapia-alan tapahtuma järjestetään hybriditapahtumana 28.-31.8.

TOIn jäsenet voivat ilmoittautua tapahtumaan jäsenhinnalla joko Pariisissa tai verkossa. Early bird -liput ovat ostettavissa 23.6. asti. Osallistuminen tukee ammatillista osaamista.

Julkaistu 4.3.2022

Maailman suurin toimintaterapia-alan tapahtuma WFOT Congress on tänä vuonna hybriditapahtuma. Joka neljäs vuosi järjestettävä konferenssi järjestetään 28.–31.8.2022 Pariisissa ja verkossa. Sen teema on Occupational R-Evolution.

Toiminnanjohtaja Leila Mäkelä rohkaisee TOIn jäseniä osallistumaan tapahtumaan.

– Kansainväliseen kongressiin osallistuminen tukee ammatillista osaamista niin tiedon kuin verkostoitumisenkin kautta. Suuri osa tutkitusta tiedosta on suoraan sovellettavissa toimintaterapiaan myös Suomessa, ja on antoisaa keskustella omasta erikoistumisalasta eri puolelta maailmaa tulevien kollegoiden kanssa.

TOIn jäsenet voivat osallistua tapahtumaan jäsenhinnalla joko Pariisissa tai verkossa. Early bird -liput ovat ostettavissa 23.6. asti. Normaalilipun hinta virtuaaliosallistujalle on 635 €, ja virtuaalilippu opiskelijoille maksaa 350 €. Lippu sisältää mahdollisuuden osallistua koko tapahtumaan ja virtuaalitapaamisiin näytteilleasettajien kanssa sekä verkostoitumisen. Päiväkohtainen lippu tapahtumaan maksaa 305 €.

Tutustu kongressiin ja sen ohjelmaan: wfotcongress2022.org

Ilmoittautuminen: wfotcongress2022.org/registration

Seuraa somessa tunnisteella #WFOT2022

Kesän jäsenpalvelu →

Pidäthän jäsentietosi ajan tasalla myös kesällä.

Early bird -hinnalla toimintaterapia-alan hybriditapahtumaan elokuussa →

Ilmoittaudu WFOT:n kansainväliseen tapahtumaan alennettuun hintaan 23.6. mennessä. Sen jälkeen mukaan pääsee normaalihintaisella lipulla.

Tutustu uunituoreeseen kunta-alan sopimukseesi – tällainen se on →

Milloin luvassa on palkankorotuksia? Millainen on palkkaohjelma? Mikä on sote-alan ja varhaiskasvatuksen opettajien turvalauseke? Miten perhevapaat muuttuivat? Lue, ja tiedät enemmän.