Sääntömääräinen syyskokous

Tervetuloa syyskokoukseen! Jos olet kiinnostunut asettumaan ehdolle hallituksen jäseneksi tai varajäseneksi, ole yhteydessä toiminnanjohtajaan!

Julkaistu 25.10.2022

Suomen Toimintaterapeuttiliitto ry Finlands Ergoterapeutförbund rf

Sääntömääräinen syyskokous

Aika: 23.11.2022 klo 17.00
Paikka: Akavatalo, Rautatieläisenkatu 6, 00520 Helsinki

Toimintaterapeuttiliiton sääntöjen 8 § mukaan etäosallistuminen syyskokoukseen on mahdollista. Kokouskutsun liitteessä on annettu osallistumista koskevat yleisohjeet. Kokoukseen on ilmoittauduttava ennakkoon viimeistään 16.11.2022 mennessä sähköpostilla osoitteeseen toi@toimintaterapeuttiliitto.fi. Tällöin on ilmoitettava myös sähköpostiosoite ja puhelinnumero, joista voidaan tarvittaessa tavoittaa kokouksen aikana.

Kokouksessa päätetään sääntömääräiset asiat.

Suomen Toimintaterapeuttiliitto ry:n hallitus

Kokouskutsun liite

Jäsenten, jotka ovat ilmoittaneet osallistuvansa etäyhteydellä kokoukseen, tulee olla paikalla (verkkoyhteys avattuna) keskiviikkona 23.11. viimeistään kello 16.45 osallistujien toteamiseksi. Kokous alkaa kello 17.00. Arvioitu päättymisaika on klo 19.00.

Kokousmateriaali ja osallistumislinkki sekä ohjeet sovellettavan kokousjärjestelmän käytöstä lähetetään kokoukseen ilmoittautuneille sähköpostitse 21.11.2022. Ohjeet sisältävät opastuksen järjestelmän käyttöön ja miten kokouskäytännöt, kuten muutos- ja ponsiesitysten tekeminen sekä mahdollisiin äänestyksiin osallistuminen toteutetaan. Tekninen tuki on käytettävissä koko kokouksen ajan.

Liiton toimisto vastaa kokousta koskeviin mahdollisiin kysymyksiin.

Yhteydenotot: leila.makela@toimintaterapeuttiliitto.fi, puh. 040 823 4413

Tervetuloa syyskokoukseen!

Vuoden toimintaterapeutti 2022 on digituen erityisasiantuntija Piia Niilola →

Toimintaterapeuttiliitto on myöntänyt Vuoden toimintaterapeutti 2022 -kunniamaininnan helsinkiläiselle Piia Niilolalle. Niilola työskentelee digituen erityisasiantuntijana Digi- ja väestötietovirastossa ja näyttää esimerkillään, että toimintaterapeutin osaamista tarvitaan monilla yhteiskunnan osa-alueilla. Niilola muistuttaa, että ihmislähtöiset digipalvelut ovat myös turvallisuuskysymys.

Tutustu hallitusehdokkaisiin! →

Toimintaterapeuttiliiton sääntömääräisessä syyskokouksessa 23.11. valitaan liiton uusi hallitus. Tutustu ehdokkaisiin tällä sivulla.

Sääntömääräinen syyskokous →