Sääntömääräinen syyskokous

Tervetuloa syyskokoukseen! Jos olet kiinnostunut asettumaan ehdolle hallituksen jäseneksi tai varajäseneksi, ole yhteydessä toiminnanjohtajaan!

Julkaistu 25.10.2022

Suomen Toimintaterapeuttiliitto ry Finlands Ergoterapeutförbund rf

Sääntömääräinen syyskokous

Aika: 23.11.2022 klo 17.00
Paikka: Akavatalo, Rautatieläisenkatu 6, 00520 Helsinki

Toimintaterapeuttiliiton sääntöjen 8 § mukaan etäosallistuminen syyskokoukseen on mahdollista. Kokouskutsun liitteessä on annettu osallistumista koskevat yleisohjeet. Kokoukseen on ilmoittauduttava ennakkoon viimeistään 16.11.2022 mennessä sähköpostilla osoitteeseen toi@toimintaterapeuttiliitto.fi. Tällöin on ilmoitettava myös sähköpostiosoite ja puhelinnumero, joista voidaan tarvittaessa tavoittaa kokouksen aikana.

Kokouksessa päätetään sääntömääräiset asiat.

Suomen Toimintaterapeuttiliitto ry:n hallitus

Kokouskutsun liite

Jäsenten, jotka ovat ilmoittaneet osallistuvansa etäyhteydellä kokoukseen, tulee olla paikalla (verkkoyhteys avattuna) keskiviikkona 23.11. viimeistään kello 16.45 osallistujien toteamiseksi. Kokous alkaa kello 17.00. Arvioitu päättymisaika on klo 19.00.

Kokousmateriaali ja osallistumislinkki sekä ohjeet sovellettavan kokousjärjestelmän käytöstä lähetetään kokoukseen ilmoittautuneille sähköpostitse 21.11.2022. Ohjeet sisältävät opastuksen järjestelmän käyttöön ja miten kokouskäytännöt, kuten muutos- ja ponsiesitysten tekeminen sekä mahdollisiin äänestyksiin osallistuminen toteutetaan. Tekninen tuki on käytettävissä koko kokouksen ajan.

Liiton toimisto vastaa kokousta koskeviin mahdollisiin kysymyksiin.

Yhteydenotot: leila.makela@toimintaterapeuttiliitto.fi, puh. 040 823 4413

Tervetuloa syyskokoukseen!

Yrittäjä hyvinvointialueen palveluntuottajana | Webinaari 25.1. →

Oletko toiminut sairaanhoitopiirien tai kaupunkien ostopalveluissa? Oletko jatkamassa palveluntuottajana hyvinvointialueella, tai oletko aikeissa aloittaa yhteistyön hyvinvointialueen kanssa? Mitä tulee ainakin tietää tai ottaa huomioon, kun hyvinvointialueet ovat aloittaneet? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saat vastauksen tässä webinaarista.

TOI-lehti | Ennen kaikkea toimintaterapeutti →

Vuoden toimintaterapeutti 2022 Piia Niilola työskentelee digituen erityisasiantuntijana valtiolla. Toimintaterapeutin osaamisesta on suuri hyöty arjen palveluiden kehittämisen aitiopaikalla. Helsinkiläinen Niilola kannustaa jokaista toimintaterapeuttia seuraamaan omaa intohimoaan ennakkoluulottomasti, sillä ammatillinen polku voi kulkea moneen suuntaan.

Infowebinaari 25.1. | Kuntoutusalan työehdot hyvinvointialueilla →

Toimintaterapeuttiliiton ja Suomen Fysioterapeuttien yhteisten infowebinaarien sarja jatkuu jälleen 25.1. Tammikuussa webinaarin teema on juuri toimintansa aloittaneet hyvinvointialueet ja niiden alaisuudessa työskenteleminen.