Tervetuloa TOIn kevätkokoukseen 23.5.2022

Osallistu TOIn kevätkokoukseen etänä tai paikan päällä Akavatalolla. Ilmoittautu mukaan viimeistään 17.5.

Julkaistu 23.3.2022

Suomen Toimintaterapeuttiliitto ry 12.2.2021

Sääntömääräinen kevätkokous

Aika: 23.5.2022 klo 17.00

Paikka: Akavatalo, Rautatieläisenkatu 6, 00520 Helsinki. Jäsenet voivat osallistua kokoukseen myös etäyhteydellä. Kerro ilmoittautuessasi, osallistutko paikan päällä vai etänä.

Kokouksessa päätetään sääntömääräisten asioiden lisäksi sääntöjen muuttamisesta, äänestys- ja vaalijärjestyksen sekä apurahasääntöjen hyväksymisestä.

Koronatartuntatilanteen ja terveydensuojeluvaatimusten vuoksi kokoukseen pyydetään osallistumaan etäyhteyden välityksellä. Etäosallistuminen on mahdollista väliaikaisen lain (375/2021) mukaan. Kokouskutsun liitteessä on annettu etäosallistumista koskevat yleisohjeet.

Kokoukseen on ilmoittauduttava ennakkoon 17.5.2022 mennessä sähköpostilla osoitteeseen toi@toimintaterapeuttiliitto.fi. Sähköpostiviestissä on ilmoitettava etäosallistumisoikeuden käyttämisestä ja siitä tulee käydä ilmi ilmoittautujan koko nimi.

Liiton sääntöjen mukaan liiton kokouksissa on vaalikelpoisuus varsinaisella jäsenellä, jolla ei ole maksettavaksi erääntyneitä liiton jäsenmaksuja liiton kokousta edeltäneen vuoden lopussa. Kolmen kuukauden ajan jäsenmaksunsa maksamisen laiminlyönyt jäsen ei saa käyttää äänioikeuttaan.

Suomen Toimintaterapeuttiliiton hallitus

-------------------------------

Kokouskutsun liite 12.2.2022

Ilmoittautumisen lisäksi kokousosallistuminen edellyttää yhteystietojen päivittämistä Toimintaterapeuttiliiton sähköiseen verkkopalveluun. Yhteystietoja käytetään yhteydenpitoon ennen kokousta ja tarvittaessa myös kokouksen aikana.

Jäsenten, jotka ovat ilmoittaneet osallistuvansa etäyhteydellä kokoukseen, tulee olla paikalla (verkkoyhteys avattuna) 23.5.2022 viimeistään kello 16.30 osallistujien toteamiseksi.

Kokous alkaa kello 17.00. Arvioitu päättymisaika on klo 19.00.

Kokousmateriaali ja osallistumislinkki sekä ohjeet sovellettavan kokousjärjestelmän käytöstä lähetetään kokoukseen ilmoittautuneille sähköpostitse 20.5.2022.

Ohjeet sisältävät opastuksen järjestelmän käyttöön ja tiedon siitä, miten kokouskäytännöt, kuten muutos- ja ponsiesitysten tekeminen sekä mahdollisiin äänestyksiin osallistuminen toteutetaan.

Liiton toimisto vastaa kokousta koskeviin mahdollisiin kysymyksiin ennen kokousta.

Yhteydenotot:

Toiminnajohtaja Leila Mäkelä

leila.makela@toimintaterapeuttiliitto.fi

Tervetuloa kevätkokoukseen!

TOImisto lomailee 29.3.–1.4. →

Toimisto laskeutuu pääsiäisen viettoon 29.3. Jäsenpalvelu palvelee normaalisti jälleen 2.4.

Uusi täydennyskoulutusasetus astuu voimaan 1.4. – sisältö jättää toivomisen varaa →

STM:n valmistelema täydennyskoulutusasetus antaa raamit sille, millaiset täydennyskoulutusmahdollisuudet toimintaterapeuteilla ja muilla sote-työntekijöillä tulee olla. Uusi asetus lisää täydennyskoulutuksen toteutumisen seurantaa. TOI on pettynyt siihen, että asetuksessa ei säännellä täydennyskoulutuksen vuosittaista vähimmäismäärää.

Akava | Työhyvinvoinnin pelastusoperaatio -verkkolähetys 3.4. kello 11–12 →

Akava järjestää keskiviikkona 3.4. kello 11–12 työhyvinvointiaiheisen verkkolähetyksen, jossa otetaan esille työkyvyttömyyden ja sairauspoissaolojen taloudellinen merkitys sekä Akavan ratkaisut työhyvinvoinnin parantamiseksi.