Jäsenkoulutusta marraskuussa

Maksuton Vahva TOImija -seminaari järjestetään liiton jäsenille 24.11.2021.

Julkaistu 29.10.2021

Toimintaterapiayrittäjyys ja muuttuva toimintaympäristö

Liiton jäsenille suunnatussa Vahva Toimija -seminaarissa perehdytään toimintaterapiayrittäjyyteen muuttuvassa toimintaympäristössä.

Seminaari järjestetään etäyhteydellä 24.11.2021.

Toimintaterapeuttiliitto järjestää jäsenilleen maksuttomia Vahva TOImija -seminaareja neljä kertaa vuodessa.

Jäsenet saavat lisätietoa seminaareista jäsenkirjeessä.

Toimintaterapeuttiliitto: Ikääntyneiden toimintakyvyn tukeminen oikeaaikaisesti lisää elämän mielekkyyttä ja tuo säästöjä →

Ikäihmisten toimintakyvyn tukeminen kannattaa aloittaa mahdollisimman varhain. Oikea-aikainen tuki antaa mahdollisuuksia viettää aktiivista elämää – ja vähentää palveluiden tarvetta myöhemmin, Suomen Toimintaterapeuttiliitto toteaa.

Yksityinen terveyspalveluala neuvottelee seuraavan kerran 24.5. →

Terveyspalvelualan Unionin työehtosopimusneuvotteluja jatkettiin valtakunnansovittelijan toimistossa torstaina 16.5. Seuraavan kerran neuvottelut jatkuvat perjantaina 24.5.

Yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimusneuvottelut jatkuvat valtakunnansovittelijan johdolla →

Yksityistä terveyspalvelualaa edustava Terveyspalvelualan Unioni on hakenut vapaaehtoista sovittelua pitkittyneeseen työehtosopimusneuvottelutilanteeseen.