Kesälukemista TOImintaterapeutti-lehdestä

Jäsenlehden kesänumero ilmestyy kesä-heinäkuun vaihteessa.

Julkaistu 28.6.2022

Ota lehti kesäkassiin mukaan nauti näistä jutuista:

• TOIn koulutuskysely: Toiveena lisää oman alan täydennyskoulutusta ja korkeakoulutusta
  • "Toimintaterapeutit, pitäkää nyt ääntä kuntoutuksen merkityksestä!" - Kelan tutkimusprofessorin tehtävästä eläkkeelle jäävän Anna-Liisa Salmisen haastattelu
  • Arvoa toimintaterapeuteille - jäsenten kuvia ja ajatuksia kevään historiallisista lakoista
  • Varhaiskasvatuksen toimintaterapeutti varmistaa arjen sujumista
  • Tutkittua tietoa toimintaterapiasta: Toimintaterapian keinot ilmastonmuutoksen ja elintapasairauksien torjuntaan
  • Voidaanko koulutoimintaterapeuttisilla interventioilla vaikuttaa ADHD- ja autismikirjon lasten koulutaitoihin ja -valmiuksiin?
  • Lakimies vastaa jäsenkysymykseen

Aurinkoisia lukuhetkiä!

Yksityinen terveyspalveluala neuvottelee seuraavan kerran 24.5. →

Terveyspalvelualan Unionin työehtosopimusneuvotteluja jatkettiin valtakunnansovittelijan toimistossa torstaina 16.5. Seuraavan kerran neuvottelut jatkuvat perjantaina 24.5.

Yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimusneuvottelut jatkuvat valtakunnansovittelijan johdolla →

Yksityistä terveyspalvelualaa edustava Terveyspalvelualan Unioni on hakenut vapaaehtoista sovittelua pitkittyneeseen työehtosopimusneuvottelutilanteeseen.

Tehotunti: Soterin liitteet haltuun! →

Yrittäjä, aiheuttavatko Soterin liitteet päänvaivaa? Tule mukaan käymään läpi Soteriin liittyvien liitteiden sisältöä TOIn yrittäjyysasiantuntijan Sara Kiskolan kanssa. Kolme keskenään samansisältöistä tapaamista järjestetään touko-kesäkuussa 21.5., 30.5. ja 6.6.