Koulutus toimintaterapeuttiyrittäjille 12.10. | Apua ajanhallintaan

Apua ajanhallintaan -koulutuksen tavoite on antaa TOIn yrittäjäjäsenille vinkkejä ja ohjeita oman työn johtamiseen ja ajanhallintaan.

Julkaistu 28.9.2023

Teamsissa 12.10. klo 17.30–19 pidettävä koulutus aloitetaan luento-osuudella, jonka jälkeen siirrytään työpajatyöskentelyyn. Työpajatyöskentely mahdollistaa myös vertaistuen ja vertaisoppimisen osallistujien kesken.

Valmistauduthan siis jakamaan myös omia ajatuksiasi koulutuksen aikana. Koulutuksen aikana tarvitset itsellesi sopivat muistiinpanovälineet. Ryhmätöiden ja osallistuvien osuuksien kannalta parhaan osallistumiskokemuksen saat tietokoneella. Emme suosittele puhelimella osallistumista koulutukseen.

Kouluttajana toimii TJS Opintokeskuksen koulutus- ja kehittämisasiantuntija, TM, Paula Antell. Paulalla on pitkä kokemus ammattiliittojen asiantuntijatehtävissä toimimisesta sekä runsaasti kouluttajakokemusta muun muassa työhyvinvoinnin ja työssä jaksamisen teemoista.

Viimeinen ilmoittautumispäivä koulutukseen on 4.10.2023. Ilmoittautumiohjeet löydät viimeisimmästä yrittäjien jäsenkirjeestä. Lämpimästi tervetuloa!

Yksityinen terveyspalveluala neuvottelee seuraavan kerran 24.5. →

Terveyspalvelualan Unionin työehtosopimusneuvotteluja jatkettiin valtakunnansovittelijan toimistossa torstaina 16.5. Seuraavan kerran neuvottelut jatkuvat perjantaina 24.5.

Yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimusneuvottelut jatkuvat valtakunnansovittelijan johdolla →

Yksityistä terveyspalvelualaa edustava Terveyspalvelualan Unioni on hakenut vapaaehtoista sovittelua pitkittyneeseen työehtosopimusneuvottelutilanteeseen.

Tehotunti: Soterin liitteet haltuun! →

Yrittäjä, aiheuttavatko Soterin liitteet päänvaivaa? Tule mukaan käymään läpi Soteriin liittyvien liitteiden sisältöä TOIn yrittäjyysasiantuntijan Sara Kiskolan kanssa. Kolme keskenään samansisältöistä tapaamista järjestetään touko-kesäkuussa 21.5., 30.5. ja 6.6.