TOIn kunnallisten virka- ja työehtosopimusten piirissä olevat jäsenet ylityö- ja vuoronvaihtokieltoon 18.4.2022 alkaen

Nyt jo neljännen ylityö- ja vuoronvaihtokiellon tavoitteena on vauhdittaa kuntasektorin jumiutuneita virka- ja työehtoneuvotteluja. TOIn jäsenille on lähetetty lisää tietoa jäsenkirjeessä.

Julkaistu 12.4.2022

Julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö JUKO on julistanut koko kunta-alaa koskevan toistaiseksi voimassa olevan ylityö- ja vuoronvaihtokiellon 18.4. alkaen.

Ylityö- ja vuoronvaihtokielto koskee kaikkia niitä TOIn jäseniä, jotka työskentelevät julkisella sektorilla kunta-alan työehtosopimusten piirissä. Se ​ei kuitenkaan koske virkasuhteisia jäseniä.

Lisätietoa tilanteesta TOIn jäsenille ja vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin aiheesta TOIn 12.4. lähettämästä jäsenkirjeestä.

Yksityinen terveyspalveluala neuvottelee seuraavan kerran 24.5. →

Terveyspalvelualan Unionin työehtosopimusneuvotteluja jatkettiin valtakunnansovittelijan toimistossa torstaina 16.5. Seuraavan kerran neuvottelut jatkuvat perjantaina 24.5.

Yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimusneuvottelut jatkuvat valtakunnansovittelijan johdolla →

Yksityistä terveyspalvelualaa edustava Terveyspalvelualan Unioni on hakenut vapaaehtoista sovittelua pitkittyneeseen työehtosopimusneuvottelutilanteeseen.

Tehotunti: Soterin liitteet haltuun! →

Yrittäjä, aiheuttavatko Soterin liitteet päänvaivaa? Tule mukaan käymään läpi Soteriin liittyvien liitteiden sisältöä TOIn yrittäjyysasiantuntijan Sara Kiskolan kanssa. Kolme keskenään samansisältöistä tapaamista järjestetään touko-kesäkuussa 21.5., 30.5. ja 6.6.