Vastauksia pääkaupunkiseudun lakkoa koskeviin kysymyksiin

Pääkaupunkiseudun lakkoinfo Teamsissa 14.4. ja jäsenpalvelua 18.4.

Julkaistu 13.4.2022

Järjestämme torstaina 14.4. kaikille toimintaterapeuteille ja fysioterapeuteille avoimen yhteisen lakkoinfon ja keskustelutilaisuuden Suomen Fysioterapeuttien kanssa. Infossa käymme läpi lakkoon liittyviä käytännön asioita.

Jäsenpalvelumme on avoinna pääkaupunkiseudun lakkoa koskevissa kysymyksissä maanantaina 18.4. kello 9-12. Palvelemme jäseniämme silloin sähköpostitse. Lähetä kysymyksesi lakimiehellemme osoitteeseen mirella.drushinin@toimintaterapeuttiliitto.fi

Lisätietoa ja linkki lakkoinfoon Teamsissa on 13.4. lähetetyssä jäsenkirjeessä

Yksityinen terveyspalveluala neuvottelee seuraavan kerran 24.5. →

Terveyspalvelualan Unionin työehtosopimusneuvotteluja jatkettiin valtakunnansovittelijan toimistossa torstaina 16.5. Seuraavan kerran neuvottelut jatkuvat perjantaina 24.5.

Yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimusneuvottelut jatkuvat valtakunnansovittelijan johdolla →

Yksityistä terveyspalvelualaa edustava Terveyspalvelualan Unioni on hakenut vapaaehtoista sovittelua pitkittyneeseen työehtosopimusneuvottelutilanteeseen.

Tehotunti: Soterin liitteet haltuun! →

Yrittäjä, aiheuttavatko Soterin liitteet päänvaivaa? Tule mukaan käymään läpi Soteriin liittyvien liitteiden sisältöä TOIn yrittäjyysasiantuntijan Sara Kiskolan kanssa. Kolme keskenään samansisältöistä tapaamista järjestetään touko-kesäkuussa 21.5., 30.5. ja 6.6.