Pääkaupunkiseudun lakot siirtyvät 14 vuorokaudella eteenpäin.

Lisää tietoa TOIn jäsenkirjeessä.

Julkaistu 14.4.2022

Työ- ja elinkeinoministeriö on päättänyt siirtää Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupunkeihin 19.–25.4.2022 suunniteltuja lakkoja 14 vuorokautta eteenpäin.

Tämä tarkoittaa sitä, että Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupunkeja koskeva lakko toteutuisi 3.–9.5.2022.

Lisää tietoa jäsenille TOIn 14.4. pääkaupunkiseudun jäsenille lähettämässä jäsenkirjeessä.

Toimintaterapeuttiliitto: Ikääntyneiden toimintakyvyn tukeminen oikeaaikaisesti lisää elämän mielekkyyttä ja tuo säästöjä →

Ikäihmisten toimintakyvyn tukeminen kannattaa aloittaa mahdollisimman varhain. Oikea-aikainen tuki antaa mahdollisuuksia viettää aktiivista elämää – ja vähentää palveluiden tarvetta myöhemmin, Suomen Toimintaterapeuttiliitto toteaa.

Yksityinen terveyspalveluala neuvottelee seuraavan kerran 24.5. →

Terveyspalvelualan Unionin työehtosopimusneuvotteluja jatkettiin valtakunnansovittelijan toimistossa torstaina 16.5. Seuraavan kerran neuvottelut jatkuvat perjantaina 24.5.

Yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimusneuvottelut jatkuvat valtakunnansovittelijan johdolla →

Yksityistä terveyspalvelualaa edustava Terveyspalvelualan Unioni on hakenut vapaaehtoista sovittelua pitkittyneeseen työehtosopimusneuvottelutilanteeseen.