TOIn apuraha toimintaterapia-alan kehittämiseen

Haku avoinna - TOIn henkilökohtaiset apurahat toimintaterapia-alan kehittämiseen. Hakuaikaa on 16.5.2022 klo 16 asti.

Julkaistu 14.3.2022

Vuonna 2022 apurahaa myönnetään kehittämistoimintaan, joka edistää TOIn sääntömääräistä tarkoitusta ja jonka tavoitteena on edistää toimintaterapiapalvelujen saatavuutta hyvinvointialueiden käynnistyessä. Apurahaa voidaan myöntää esimerkiksi valtakunnalliselle, alueelliselle tai paikalliselle kehittämishankkeelle.

Apurahaa myönnetään liiton varsinaisille jäsenille. Hakijalta edellytetään kolmen vuoden yhtäjaksoista jäsenyyttä.

Kehittämistoimintaan myönnettävä apuraha on haettavissa maanantaihin 16.5.2022 klo 16 asti.

Lue lisää apurahan hakemisesta ja myöntämisperusteita TOIn 10.3. lähettämästä jäsenkirjeestä. Linkki hakulomakkeeseen on jäsenkirjeessä.

Yksityinen terveyspalveluala neuvottelee seuraavan kerran 24.5. →

Terveyspalvelualan Unionin työehtosopimusneuvotteluja jatkettiin valtakunnansovittelijan toimistossa torstaina 16.5. Seuraavan kerran neuvottelut jatkuvat perjantaina 24.5.

Yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimusneuvottelut jatkuvat valtakunnansovittelijan johdolla →

Yksityistä terveyspalvelualaa edustava Terveyspalvelualan Unioni on hakenut vapaaehtoista sovittelua pitkittyneeseen työehtosopimusneuvottelutilanteeseen.

Tehotunti: Soterin liitteet haltuun! →

Yrittäjä, aiheuttavatko Soterin liitteet päänvaivaa? Tule mukaan käymään läpi Soteriin liittyvien liitteiden sisältöä TOIn yrittäjyysasiantuntijan Sara Kiskolan kanssa. Kolme keskenään samansisältöistä tapaamista järjestetään touko-kesäkuussa 21.5., 30.5. ja 6.6.