TOIssa on voimaa – Satakunnassa! 21.3.2024

TOIn puheenjohtaja Kirsi Wikman kutsuu kaikki Satakunnan alueen jäsenet yhteiseen tapaamiseen Porissa torstaina 21.3.2024 klo 17-19.

Julkaistu 4.3.2024

Tapaamme ravintola Siltalyhdyssä osoitteessa Siltapuistokatu 1, 28100 Pori.

TOI on yhteiskunnassa ja jäseniään varten. Keskustelemme tilaisuudessa yhdessä siitä, miten edistämme toimintaterapian ja toimintaterapeuttien asemaa sekä Satakunnassa että valtakunnallisesti.

Ohjelmassa on myös alueTOImija Tarja Perttula-Sjöroosin puheenvuoro sekä verkostoistumista ja kollegiaalisia kohtaamisia. Ilmoittaudu tapahtumaan jäsenkirjeessä lähetetyn linkin kautta 13.3. mennessä ja muistuta myös kollegaa ilmoittautumaan. Ilmoittautumisen yhteydessä kerro myös, mitkä toimintaterapian tilanteeseen liittyvät asiat sinua mietityttävät tällä hetkellä Satakunnan alueella.

Tarjoilujen vuoksi tilaisuuteen ei voi ilmoittautua enää 13.3. jälkeen. Mikäli osallistumisesi estyy, ilmoitathan esteestä välittömästi meille osoitteeseen toimisto@toimintaterapeuttiliitto.fi. Peruuttamattomasta osallistumisesta joudumme veloittamaan 20 euroa.

PS. Tilaisuudessa on paikalla myös valokuvaaja. Tilaisuudessa otettavia kuvia käytetään TOIn viestinnässä ja markkinoinnissa. Kuvausluvan antaaksesi laita kaulaan TOIn avainnauha, jonka saat tilaisuudesta. Näin kuvaaja tietää, että sinä voit näkyä otetuissa kuvissa.

Lämpimästi tervetuloa, nähdään Porissa!

Yksityinen terveyspalveluala neuvottelee seuraavan kerran 24.5. →

Terveyspalvelualan Unionin työehtosopimusneuvotteluja jatkettiin valtakunnansovittelijan toimistossa torstaina 16.5. Seuraavan kerran neuvottelut jatkuvat perjantaina 24.5.

Yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimusneuvottelut jatkuvat valtakunnansovittelijan johdolla →

Yksityistä terveyspalvelualaa edustava Terveyspalvelualan Unioni on hakenut vapaaehtoista sovittelua pitkittyneeseen työehtosopimusneuvottelutilanteeseen.

Tehotunti: Soterin liitteet haltuun! →

Yrittäjä, aiheuttavatko Soterin liitteet päänvaivaa? Tule mukaan käymään läpi Soteriin liittyvien liitteiden sisältöä TOIn yrittäjyysasiantuntijan Sara Kiskolan kanssa. Kolme keskenään samansisältöistä tapaamista järjestetään touko-kesäkuussa 21.5., 30.5. ja 6.6.