UutisetTapahtumat

TOIssa on voimaa -tapahtumat keväällä 2024!

TOIssa on voimaa -tapahtumia järjestetään tänä vuonna ympäri Suomen sekä live- että etätapahtumina.

Julkaistu 7.2.2024

Tapahtumat ovat meidän TOI-yhteisön yhteinen kohtaamispaikka: niissä keskustellaan yhteisesti yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta, alueen kuulumisista sekä verkostoidutaan alueen kollegojen kanssa. TOIsta tapahtumissa on paikalla TOIn puheenjohtaja Kirsi Wikman.

Jäsenille tarkoitetuista tapahtumista tiedotetaan tarkemmin alueittain, mutta laita nyt jo kalenteriisi ylös kevään päivämäärät sekä seuraa tapahtumatiedostusta. Kaikkiin tapahtumiin tulee ilmoittautua etukäteen.

TOIssa on voimaa -tapahtumat

21.3. klo 17-19 Satakunta, livetapahtuma Porissa

24.4. klo 17-19 Varsinais-Suomi, etätapahtuma Teamsin kautta

22.5. klo 17-19, Pohjois-Karjala, livetapahtuma Joensuussa

5.6. klo 17-19 Etelä-Karjala, etätapahtuma Teamsin kautta

TOI laati määritelmän toimintaterapeutin suoravastaanotolle →

TOIn määritelmätyö toimintaterapeutin suoravastaanotolle on valmistunut. Määritelmä tekee näkyväksi jo nyt laajasti käytössä olevat toimintamallit toimintaterapiapalvelujen lähetteettömästä käytännöstä.

Soteri-rekisterin käyttöönotto on aiheuttanut hankaluuksia toimintaterapeuttiyrittäjille →

Valvontalain myötä käyttöön tulleen Soteri-rekisterin käyttöönotossa on ollut haasteita alkuvuoden ajan. Haasteita ovat aiheuttaneet sekä jatkuvasti kehitetty Soteri-rekisteri että palvelun ruuhkautuminen. Haasteet ovat näkyneet myös TOIn yrittäjäjäsenpalvelussa.

COPM-arviointimenetelmän uudistettu 5. painos on julkaistu →

TOI tuki päivitystyötä ja käännätti uudistetun arviointilomakkeen ja ohjeen suomeksi. Uudistettu arviointimenetelmä on nyt ostettavissa.