Uutiset

Vuoden toimintaterapiateko 2023 -kunniamaininta Anni Vuoriselle ja Hanni Hyytiäiselle

Suomen Toimintaterapeuttiliitto on myöntänyt Anni Vuoriselle ja Hanni Hyytiäiselle Vuoden toimintaterapiateko -kunniamaininnan toimintaterapian näkyvyyden ja tunnetuksi tekemisen edistämiseksi sosiaalisessa mediassa.

Julkaistu 23.11.2023

Toimintaterapeutit Hanni Hyytiäinen ja Anni Vuorinen ovat tekijät Toimintaterapeutit-Instagram-tilin takana.

Hanni Hyytiäinen ja Anni Vuorinen ovat perustaneet Toimintaterapeutit–Instagram-tilin, jonka tavoite on jakaa tietoa toimintaterapian mahdollisuuksista ja vaikutuksesta ihmisten arkeen.

Tili keräsi perustamisensa jälkeen nopeasti seuraajia, joita on jo yli 38 000. Toimintaterapeutit-tilillä julkaistaan lyhyitä tietoiskuja arjen haasteisiin, kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin, kasvuun ja kehitykseen liittyen. Mukana on aina toimintaterapeutin osaaminen ja näkemys.

Kunniamaininta myönnettiin Suomen Toimintaterapeuttiliiton syysliittokokouksessa 23.11.

Lue Vuorisen ja Hyytiäisen haastattelu huomenna perjantaina 24.11. TOIn nettisivuilta!

Yksityinen terveyspalveluala neuvottelee seuraavan kerran 24.5. →

Terveyspalvelualan Unionin työehtosopimusneuvotteluja jatkettiin valtakunnansovittelijan toimistossa torstaina 16.5. Seuraavan kerran neuvottelut jatkuvat perjantaina 24.5.

Yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimusneuvottelut jatkuvat valtakunnansovittelijan johdolla →

Yksityistä terveyspalvelualaa edustava Terveyspalvelualan Unioni on hakenut vapaaehtoista sovittelua pitkittyneeseen työehtosopimusneuvottelutilanteeseen.

Tehotunti: Soterin liitteet haltuun! →

Yrittäjä, aiheuttavatko Soterin liitteet päänvaivaa? Tule mukaan käymään läpi Soteriin liittyvien liitteiden sisältöä TOIn yrittäjyysasiantuntijan Sara Kiskolan kanssa. Kolme keskenään samansisältöistä tapaamista järjestetään touko-kesäkuussa 21.5., 30.5. ja 6.6.