Infowebinaari 11.12. | Kotitalousvähennys fysio- ja toimintaterapiassa

Kotitalousvähennystä on ensi vuodesta alkaen mahdollista saada kotona toteutetusta fysio- ja toimintaterapiasta. Kuntoutusalan yhteisessä infowebinaarissa maanantaina 11.12. perehdytään siihen, mitä uudistus tarkoittaa käytännössä.

Julkaistu 5.12.2023

Suomen Fysioterapeuttien erityisasiantuntija Jarmo Mäkelä ja Toimintaterapeuttiliiton yrittäjäasiantuntija Sara Kiskola vastaavat muun muassa kysymyksiin siitä, kuka voi saada kotitalousvähennystä kotona tapahtuvasta kuntoutuksesta ja mitä erityistä yrittäjän on tiedettävä tarjotessaan kotitalousvähennyskelpoista fysio- tai toimintaterapiaa. Webinaarissa saat tietoa myös uudistuksen taustoista.

Tilaisuudessa on varattu aikaa myös osallistujien kysymyksille.

Kaikille avoin, maksuton infowebinaari pidetään 11.12.2023 klo 16-17. Hyppää langoille tästä! Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon.

Myös tallenne jää myöhemmin katsottavaksi.

Pohjanmaan hyvinvointialue on käynnistänyt yhteistoimintaneuvottelut 24.4.2024. Neuvottelut koskevat koko henkilöstöä ja kestävät vähintään kuusi viikkoa.

Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen yt-neuvottelut käynnissä – jukolainen pääluottamusmies tukee TOIn jäseniä →

Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue (Pohde) on käynnistänyt yhteistoimintaneuvottelut 24.4.2024. Neuvottelut kohdistuvat johtamisjärjestelmään ja kestävät vähintään kuusi viikkoa.

Toimintaterapeuttiliiton toiminnanjohtajaksi on valittu Tove Lassenius →

Lassenius aloittaa tehtävässä kesäkuussa. Päätöksen toiminnanjohtajan valinnasta teki liiton hallitus.