Osallistu ammattieettisten ohjeiden päivittämiseen 17.12. mennessä

TOI on tänä vuonna käynnistänyt toimintaterapeuttien ammattieettisten ohjeiden päivittämistyön. Kutsumme kaikki jäsenemme mukaan ohjeiden kehittämiseen.

Julkaistu 4.12.2023

Ammattieettisten ohjeiden on tarkoitus palvella toimintaterapeutteja ja alan opiskelijoita eettisessä päätöksenteossa arjen työtehtävissä, joten juuri sinun näkemyksesi aiheesta ovat tärkeitä.

Ammattieettisten ohjeiden päivittämisestä vastaava projektityöryhmä on luonnostellut ohjeista ensimmäisen luonnoksen, jonka kommentointiin ja jatkotyöstämiseen TOIn jäsenet voivat osallistua HowSpace-työtilassa. Työtilaan pääset rekisteröitymään linkistä, joka löytyy 30.11. lähetetystä marraskuun jäsenkirjeestä. Samalla voit ilmoittautua mukaan ammattieettisten ohjeiden seuraavaa luonnosta kommentoivaan ja testaavaan jäsenpaneeliin.

Vastausaikaa on 17.12.2023 asti.

Lisätietoja antaa TOIn asiantuntija Eva Paakkanen, eva.paakkanen@toimintaterapeuttiliitto.fi

Pohjanmaan hyvinvointialue on käynnistänyt yhteistoimintaneuvottelut 24.4.2024. Neuvottelut koskevat koko henkilöstöä ja kestävät vähintään kuusi viikkoa.

Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen yt-neuvottelut käynnissä – jukolainen pääluottamusmies tukee TOIn jäseniä →

Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue (Pohde) on käynnistänyt yhteistoimintaneuvottelut 24.4.2024. Neuvottelut kohdistuvat johtamisjärjestelmään ja kestävät vähintään kuusi viikkoa.

Toimintaterapeuttiliiton toiminnanjohtajaksi on valittu Tove Lassenius →

Lassenius aloittaa tehtävässä kesäkuussa. Päätöksen toiminnanjohtajan valinnasta teki liiton hallitus.