Uutiset

TOI on mukana mielenilmauskulkueissa sekä Paremman Työelämän Puolesta -tapahtumissa

Tampereella ja Turussa järjestetään mielenilmauskulkueet ulosmarssipäivänä 6.2. ja TOI osallistuu näihin.

Julkaistu 2.2.2024

Tampereella paikalla on TOIn puolesta puheenjohtaja Kirsi Wikman ja Turussa varapuheenjohtaja Tiina Kiesi. Mielenilmauskulkueet ovat Akavan jäsenliittojen yhteisesti järjestämiä. Ulosmarssien sekä kulkueiden tilannetta voit seurata tämän linkin kautta. Tarkemmat ohjeet kulkueiden lähtöpaikasta ja siitä, miten niihin voi liittyä matkan aikana on lähetetty Pirkanmaan alueella sekä Varsinais-Suomen alueella asuville TOIn jäsenille jäsenkirjeessä.

Paremman Työelämän Puolesta -tapahtumat järjestetään ulosmarssipäivinä Tampereella, Turussa ja Helsingissä. TOI kutsuu kaikkia jäseniä osallistumaan näihin tapahtumiin! Ilmoittautuminen tapahtumiin päättyy 4.2. ja 1.2.2024 lähetetyssä jäsenkirjeessä on ilmoittautumislinkki.

Ulosmarsseja koskeviin usein kysyttyihin kysymyksiin pääset tämän linkin kautta.

Yhdessä olemme enemmän – nähdään siis Tampereella ja Turussa 6.2.2024!

Lisätiedot:

puheenjohtaja Kirsi Wikman
kirsi.wikman@toimintaterapeuttiliitto.fi
puh. 040 825 3107

TOI laati määritelmän toimintaterapeutin suoravastaanotolle →

TOIn määritelmätyö toimintaterapeutin suoravastaanotolle on valmistunut. Määritelmä tekee näkyväksi jo nyt laajasti käytössä olevat toimintamallit toimintaterapiapalvelujen lähetteettömästä käytännöstä.

COPM-arviointimenetelmän uudistettu 5. painos on julkaistu →

TOI tuki päivitystyötä ja käännätti uudistetun arviointilomakkeen ja ohjeen suomeksi. Uudistettu arviointimenetelmä on nyt ostettavissa.