TOImisto on kiinni 22.12.2023–1.1.2024

Liiton TOImisto laskeutuu joulunviettoon perjantaina 22.12. Jäsenpalvelu palvelee rajoitetusti joulun ja loppiaisen välisen ajan 22.12.-5.1.

Julkaistu 21.12.2023

Yhteydenotot jäsenpalveluun 22.12.-5.1. toivotaan osoitteeseen tyosuhdeneuvonta@toimintaterapeuttiliitto.fi. Kiireellisiin yhteydenottoihin pyritään vastaamaan viikon sisällä myös joulun ja loppiaisen välillä. Muihin yhteydenottoihin palaamme mahdollisimman pian.

Kiitämme kaikkia jäseniämme kuluneesta vuodesta ja toivotamme hyvää joulua sekä merkityksellisen TOIminnan täyteistä uutta vuotta 2024!

Pohjanmaan hyvinvointialue on käynnistänyt yhteistoimintaneuvottelut 24.4.2024. Neuvottelut koskevat koko henkilöstöä ja kestävät vähintään kuusi viikkoa.

Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen yt-neuvottelut käynnissä – jukolainen pääluottamusmies tukee TOIn jäseniä →

Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue (Pohde) on käynnistänyt yhteistoimintaneuvottelut 24.4.2024. Neuvottelut kohdistuvat johtamisjärjestelmään ja kestävät vähintään kuusi viikkoa.

Toimintaterapeuttiliiton toiminnanjohtajaksi on valittu Tove Lassenius →

Lassenius aloittaa tehtävässä kesäkuussa. Päätöksen toiminnanjohtajan valinnasta teki liiton hallitus.