TOIn palkkakysely 2023 – vastaa 15.12. mennessä ja vaikuta alan palkkaukseen

Toimintaterapeuttiliitto selvittää joka toinen vuosi toteutettavalla palkkakyselyllä alalla työskentelevien palkkausta, työoloja ja työehtoja. Tutkimuksen tuloksia hyödynnämme edunvalvontatyössä ja palkkaneuvonnassa. Vastaamalla kyselyyn autat meitä edistämään oman alasi palkkauskysymyksiä.

Julkaistu 1.12.2023

Kysely on avoinna 15.12.2023 saakka, ja vastaaminen vie 15–20 minuuttia. Vastaamaan pääset linkistä, joka löytyy 1.12.2023 lähetetystä jäsenkirjeestä.

Kyselykutsu on lähetetty kaikille niille TOIn varsinaisille palkansaajajäsenille, joiden sähköpostitiedot ovat jäsenrekisterissä ajan tasalla.

Vastanneiden kesken arvomme tuotepalkintoja.

Tutkimuksen tekemisestä ja tulosten analysoinnista vastaa Iro Research Oy.

Kiitämme vastauksestasi jo etukäteen!

Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen yt-neuvottelut käynnissä – jukolainen pääluottamusmies tukee TOIn jäseniä →

Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue (Pohde) on käynnistänyt yhteistoimintaneuvottelut 24.4.2024. Neuvottelut kohdistuvat johtamisjärjestelmään ja kestävät vähintään kuusi viikkoa.

Pohjanmaan hyvinvointialue on käynnistänyt yhteistoimintaneuvottelut 24.4.2024. Neuvottelut koskevat koko henkilöstöä ja kestävät vähintään kuusi viikkoa.

Toimintaterapeuttiliiton toiminnanjohtajaksi on valittu Tove Lassenius →

Lassenius aloittaa tehtävässä kesäkuussa. Päätöksen toiminnanjohtajan valinnasta teki liiton hallitus.