AKY-webinaari | Yrittäjän ja yrityksen vakuutukset 19.3.

Webinaarissa käydään yleiskatsaus yrittäjän ja yrityksen riskienhallinnasta ja vakuutusratkaisuista liiketoiminnan turvaamiseksi:

Julkaistu 5.3.2024

• Lakisääteiset vakuutukset
  • Yrittäjän ja henkilöstön vapaaehtoinen turva
  • Yritystoiminnan vakuutusturva

Infon pitävät LähiTapiola Pääkaupunkiseudun palvelupäällikkö Hanne-Riina Hämäläinen ja avainasiakaspäällikkö Ville Tölli.

Ilmoittautumislinkin tapahtumaan saat TOIn helmikuun jäsenkirjeestä tai TOIn yrittäjäasiantuntija Sara Kiskolalta (sara.kiskola@toimintaterapeuttiliitto.fi).

Yksityinen terveyspalveluala siirtyi sopimuksettomaan tilaan →

Vanhaa työehtosopimusta kuitenkin noudatetaan normaaliin tapaan siihen asti, kunnes uusi sopimus saadaan aikaan.

TOI laati määritelmän toimintaterapeutin suoravastaanotolle →

TOIn määritelmätyö toimintaterapeutin suoravastaanotolle on valmistunut. Määritelmä tekee näkyväksi jo nyt laajasti käytössä olevat toimintamallit toimintaterapiapalvelujen lähetteettömästä käytännöstä.