Infowebinaari 11.12. | Kotitalousvähennys fysio- ja toimintaterapiassa

Kotitalousvähennystä on ensi vuodesta alkaen mahdollista saada kotona toteutetusta fysio- ja toimintaterapiasta. Kuntoutusalan yhteisessä infowebinaarissa maanantaina 11.12. perehdytään siihen, mitä uudistus tarkoittaa käytännössä.

Julkaistu 5.12.2023

Suomen Fysioterapeuttien erityisasiantuntija Jarmo Mäkelä ja Toimintaterapeuttiliiton yrittäjäasiantuntija Sara Kiskola vastaavat muun muassa kysymyksiin siitä, kuka voi saada kotitalousvähennystä kotona tapahtuvasta kuntoutuksesta ja mitä erityistä yrittäjän on tiedettävä tarjotessaan kotitalousvähennyskelpoista fysio- tai toimintaterapiaa. Webinaarissa saat tietoa myös uudistuksen taustoista.

Tilaisuudessa on varattu aikaa myös osallistujien kysymyksille.

Kaikille avoin, maksuton infowebinaari pidetään 11.12.2023 klo 16-17. Hyppää langoille tästä! Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon.

Myös tallenne jää myöhemmin katsottavaksi.

JUKO | Pääministeri Petteri Orpo kutsui työmarkkinajohtajat koolle perjantaiksi →

Orpo toivoo, että järjestöt aloittaisivat neuvottelut palkkamallista. JUKOsta pääministerin tapaamiseen osallistuvat va. toiminnanjohtaja Jouni Vattulainen ja hallituksen puheenjohtaja Katarina Murto.

TOIn apurahahaku 2024 on auki →

Jäsenenämme voit hakea apurahaa täydennyskoulutukseen, tieteelliseen tutkimukseen ja alan kehittämiseen. Tutustu hakuehtoihin ja -ohjeisiin ja hae apurahaa perjantaihin 26.4.2024 klo 16 mennessä!

SAK, Akava ja STTK: Työuralla tapahtuva opiskelu vaatii tukea →

Palkansaajakeskusjärjestöt SAK, Akava ja STTK esittävät, että aikuiskoulutustuen pohjalle luodaan uusi tukimalli, joka turvaisi osaavan työvoiman saatavuutta eri aloilla työelämän osaamistarpeiden muuttuessa.