Infowebinaari 14.3. | Paranna palkkaasi

TOIn ja Suomen Fysioterapeuttien yhteisessä kuntoutusalan infowebinaarissa 14.3.2024 käsitellään jälleen hyvinvointialueiden ajankohtaisia asioita.

Julkaistu 26.2.2024

SOTE-sopimuksen uusi liiterakenne on juuri vahvistettu ja astui voimaan helmikuun alusta lukien. Mitä se tarkoittaa käytännössä ja mitä keinoja terapeuteilla on edistää itse omaa palkkaustaan?

Asiantuntijoina webinaarissa kuullaan liittojen edustajien lisäksi JUKOn neuvottelija Harri Liikkasta ja Pohteen luottamusmies Harri Ojanperää.

Tilaisuuden lopussa on tilaa kysymyksille ja keskustelulle. Tule mukaan!

Kaikille avoimeen, maksuttomaan infowebinaariin 14.3.2024 klo 17.00-18.30 pääset liittymään tästä linkistä.

Ei ennakkoilmoittautumista, tervetuloa langoille! Myös tallenne jää myöhemmin katsottavaksi.

Yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimusneuvottelut jatkuvat valtakunnansovittelijan johdolla →

Yksityistä terveyspalvelualaa edustava Terveyspalvelualan Unioni on hakenut vapaaehtoista sovittelua pitkittyneeseen työehtosopimusneuvottelutilanteeseen.

Tehotunti: Soterin liitteet haltuun! →

Yrittäjä, aiheuttavatko Soterin liitteet päänvaivaa? Tule mukaan käymään läpi Soteriin liittyvien liitteiden sisältöä TOIn yrittäjyysasiantuntijan Sara Kiskolan kanssa. Kolme keskenään samansisältöistä tapaamista järjestetään touko-kesäkuussa 21.5., 30.5. ja 6.6.

Terveyspalvelualan tes-neuvottelut jumissa →

Terveyspalvelualan Unionin hallitus kokoontui tiistaina 14. toukokuuta 2024 käsittelemään terveyspalvelualan neuvottelutilannetta ja keskustelemaan tarvittavista jatkotoimista.