Infowebinaari 25.1. | Kuntoutusalan työehdot hyvinvointialueilla

Toimintaterapeuttiliiton ja Suomen Fysioterapeuttien yhteisten infowebinaarien sarja jatkuu jälleen 25.1. Tammikuussa webinaarin teema on juuri toimintansa aloittaneet hyvinvointialueet ja niiden alaisuudessa työskenteleminen.

Julkaistu 19.1.2023

Julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö JUKOn neuvottelupäällikkö Minna Holm alustaa hyvinvointialueiden käynnistymisestä työntekijän näkökulmasta. Hänen jälkeensä puheenvuoron saa luottamusmies, fysioterapeutti Kimmo Kostamo Pohjois-Savon hyvinvointialueelta.

Webinaarissa ovat mukana myös liittojen asiantuntijat. He kertovat, mitkä kaikki asiat fysio- ja toimintaterapeuttien kannattaa juuri nyt huomioida.

Kaikille avoin, maksuton infowebinaari järjestetään 25.1.2023 klo 17.00–18.15. Liity mukaan täältä. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita.

Tervetuloa mukaan keskustelemaan ajankohtaisesta aiheesta!

Yrittäjä hyvinvointialueen palveluntuottajana | Webinaari 25.1. →

Oletko toiminut sairaanhoitopiirien tai kaupunkien ostopalveluissa? Oletko jatkamassa palveluntuottajana hyvinvointialueella, tai oletko aikeissa aloittaa yhteistyön hyvinvointialueen kanssa? Mitä tulee ainakin tietää tai ottaa huomioon, kun hyvinvointialueet ovat aloittaneet? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saat vastauksen tässä webinaarista.

TOI-lehti | Ennen kaikkea toimintaterapeutti →

Vuoden toimintaterapeutti 2022 Piia Niilola työskentelee digituen erityisasiantuntijana valtiolla. Toimintaterapeutin osaamisesta on suuri hyöty arjen palveluiden kehittämisen aitiopaikalla. Helsinkiläinen Niilola kannustaa jokaista toimintaterapeuttia seuraamaan omaa intohimoaan ennakkoluulottomasti, sillä ammatillinen polku voi kulkea moneen suuntaan.

Infowebinaari 25.1. | Kuntoutusalan työehdot hyvinvointialueilla →