Infowebinaari 29.8. | Täydennyskoulutus on oikeus!

Toimintaterapeuttiliiton ja Suomen Fysioterapeuttien yhteisten infowebinaarien sarja jatkuu elokuussa. Tämänkertaisen webinaarin teema on täydennyskoulutus.

Julkaistu 9.8.2023

Kuntoutusalalla ammattitaidon ylläpitäminen täydennyskouluttautumalla on sekä oikeus että lain sanelema velvollisuus. Mutta mitä kaikkea aiheesta on hyvä tietää ja mitä koulutuksia valitessa kannattaa huomioida?

Tervetuloa mukaan keskustelemaan ajankohtaisesta aiheesta liittojen asiantuntijoiden johdolla! Kaikille avoin, maksuton infowebinaari pidetään tiistaina 29.8.2023 klo 17-18.30 Teamsissa. Tapahtumasta tulee myös tallenne.

Hyppää mukaan tästä linkistä. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita, tervetuloa mukaan!

Lisäys 30.8.2023: Tapahtuman tallenne löytyy täältä.

Yksityinen terveyspalveluala neuvottelee seuraavan kerran 24.5. →

Terveyspalvelualan Unionin työehtosopimusneuvotteluja jatkettiin valtakunnansovittelijan toimistossa torstaina 16.5. Seuraavan kerran neuvottelut jatkuvat perjantaina 24.5.

Yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimusneuvottelut jatkuvat valtakunnansovittelijan johdolla →

Yksityistä terveyspalvelualaa edustava Terveyspalvelualan Unioni on hakenut vapaaehtoista sovittelua pitkittyneeseen työehtosopimusneuvottelutilanteeseen.

Tehotunti: Soterin liitteet haltuun! →

Yrittäjä, aiheuttavatko Soterin liitteet päänvaivaa? Tule mukaan käymään läpi Soteriin liittyvien liitteiden sisältöä TOIn yrittäjyysasiantuntijan Sara Kiskolan kanssa. Kolme keskenään samansisältöistä tapaamista järjestetään touko-kesäkuussa 21.5., 30.5. ja 6.6.