Infowebinaari | Mitä kuuluu hyvinvointialueille?

TOIn ja SF:n yhteisessä kuntoutusalan infowebinaarissa 26.10. käsitellään hyvinvointialueiden ajankohtaista tilannetta. Tervetuloa mukaan!

Julkaistu 20.9.2023

Hyvinvointialueiden toiminta käynnistyi vuoden 2023 alusta. Mitä alueille nyt kuuluu? Miten kuntoutuksen palvelut on järjestetty ja miten toiminta on lähtenyt käyntiin? Mitä haasteita fysio- ja toimintaterapeutit ovat kohdanneet? Missä asioissa on onnistuttu?

TOIn ja SF:n yhteisessä kuntoutusalan infowebinaarissa 26.10. klo 17-18.15 käsitellään hyvinvointialueiden ajankohtaista tilannetta.Webinaarissa saat tietoa siitä, miltä muutos näyttää alueella työntekijöiden ja palveluiden näkökulmasta juuri nyt.

Alustukset:

• Ajankohtainen tilanne julkisella sektorilla, JUKOn toiminnanjohtaja Mari Keturi
  • Kuntoutuksen johtaminen hyvinvointialueilla, TOIn puheenjohtaja Kirsi Wikman
  • Muutokset työntekijän arjessa, Keski-Suomen hyvinvointialue Kuntoutuspalvelut, Palveluvastaava, fysioterapeutti YAMK Anu Pollari

Tule kuulemaan ajankohtaisesta tilanteesta ja kertomaan, miten kuntoutus ja sen johtaminen toimii omalla alueellasi!

Webinaari on kaikille avoin ja maksuton. Mukaan pääset suoraan tästä linkistä. Ei ennakkoilmoittautumista, tervetuloa langoille! Myös tallenne jää myöhemmin katsottavaksi.

Yksityinen terveyspalveluala siirtyi sopimuksettomaan tilaan →

Vanhaa työehtosopimusta kuitenkin noudatetaan normaaliin tapaan siihen asti, kunnes uusi sopimus saadaan aikaan.

TOI laati määritelmän toimintaterapeutin suoravastaanotolle →

TOIn määritelmätyö toimintaterapeutin suoravastaanotolle on valmistunut. Määritelmä tekee näkyväksi jo nyt laajasti käytössä olevat toimintamallit toimintaterapiapalvelujen lähetteettömästä käytännöstä.