Jäsenkoulutusta marraskuussa

Maksuton Vahva TOImija -seminaari järjestetään liiton jäsenille 24.11.2021.

Julkaistu 29.10.2021

Toimintaterapiayrittäjyys ja muuttuva toimintaympäristö

Liiton jäsenille suunnatussa Vahva Toimija -seminaarissa perehdytään toimintaterapiayrittäjyyteen muuttuvassa toimintaympäristössä.

Seminaari järjestetään etäyhteydellä 24.11.2021.

Toimintaterapeuttiliitto järjestää jäsenilleen maksuttomia Vahva TOImija -seminaareja neljä kertaa vuodessa.

Jäsenet saavat lisätietoa seminaareista jäsenkirjeessä.

Puheenjohtaja Anu Halonen luopuu tehtävästään vuodenvaihteessa →

Toimintaterapeuttiliiton puheenjohtaja Anu Halonen on päättänyt jättää tehtävänsä vuodenvaihteessa henkilökohtaisista syistä. Halonen jatkaa liiton puheenjohtajana normaalisti 31.12.2022 saakka, ja 1.1.2023 lähtien puheenjohtajaa sijaistaa varapuheenjohtaja Kirsi Wikman. Ylimääräinen liittokokous valitsee uuden puheenjohtajan kevään 2023 aikana.

Vuoden toimintaterapeutti 2022 on digituen erityisasiantuntija Piia Niilola →

Toimintaterapeuttiliitto on myöntänyt Vuoden toimintaterapeutti 2022 -kunniamaininnan helsinkiläiselle Piia Niilolalle. Niilola työskentelee digituen erityisasiantuntijana Digi- ja väestötietovirastossa ja näyttää esimerkillään, että toimintaterapeutin osaamista tarvitaan monilla yhteiskunnan osa-alueilla. Niilola muistuttaa, että ihmislähtöiset digipalvelut ovat myös turvallisuuskysymys.

Sääntömääräinen syyskokous →

Tervetuloa syyskokoukseen! Jos olet kiinnostunut asettumaan ehdolle hallituksen jäseneksi tai varajäseneksi, ole yhteydessä toiminnanjohtajaan!