Merkityksellisiä kesähetkiä!

Jäsenpalvelu lomailee heinäkuussa.

Julkaistu 6.7.2023

TOImiston väki lomailee heinäkuussa, jolloin myös jäsenpalvelut ovat pääsääntöisesti kiinni.

Jos jätät yhteydenottopyynnön heinäkuussa, olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Jos asiasi on kiireellinen, otathan yhteyttä osoitteeseen toimisto@toimintaterapeuttiliitto.fi. Akuuteissa asioissa pyrimme vastaamaan viikon sisällä. Jäsenpalvelu toimii normaalisti elokuusta alkaen.

TOIvotamme kaikille jäsenillemme rentouttavaa ja sopivan TOIminnallista kesää!

Yksityinen terveyspalveluala neuvottelee seuraavan kerran 24.5. →

Terveyspalvelualan Unionin työehtosopimusneuvotteluja jatkettiin valtakunnansovittelijan toimistossa torstaina 16.5. Seuraavan kerran neuvottelut jatkuvat perjantaina 24.5.

Yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimusneuvottelut jatkuvat valtakunnansovittelijan johdolla →

Yksityistä terveyspalvelualaa edustava Terveyspalvelualan Unioni on hakenut vapaaehtoista sovittelua pitkittyneeseen työehtosopimusneuvottelutilanteeseen.

Tehotunti: Soterin liitteet haltuun! →

Yrittäjä, aiheuttavatko Soterin liitteet päänvaivaa? Tule mukaan käymään läpi Soteriin liittyvien liitteiden sisältöä TOIn yrittäjyysasiantuntijan Sara Kiskolan kanssa. Kolme keskenään samansisältöistä tapaamista järjestetään touko-kesäkuussa 21.5., 30.5. ja 6.6.