Kesälukemista TOImintaterapeutti-lehdestä

Jäsenlehden kesänumero ilmestyy kesä-heinäkuun vaihteessa.

Julkaistu 28.6.2022

Ota lehti kesäkassiin mukaan nauti näistä jutuista:

• TOIn koulutuskysely: Toiveena lisää oman alan täydennyskoulutusta ja korkeakoulutusta
  • "Toimintaterapeutit, pitäkää nyt ääntä kuntoutuksen merkityksestä!" - Kelan tutkimusprofessorin tehtävästä eläkkeelle jäävän Anna-Liisa Salmisen haastattelu
  • Arvoa toimintaterapeuteille - jäsenten kuvia ja ajatuksia kevään historiallisista lakoista
  • Varhaiskasvatuksen toimintaterapeutti varmistaa arjen sujumista
  • Tutkittua tietoa toimintaterapiasta: Toimintaterapian keinot ilmastonmuutoksen ja elintapasairauksien torjuntaan
  • Voidaanko koulutoimintaterapeuttisilla interventioilla vaikuttaa ADHD- ja autismikirjon lasten koulutaitoihin ja -valmiuksiin?
  • Lakimies vastaa jäsenkysymykseen

Aurinkoisia lukuhetkiä!

COPM-arviointimenetelmän uudistettu 5. painos on julkaistu →

TOI tuki päivitystyötä ja käännätti uudistetun arviointilomakkeen ja ohjeen suomeksi. Uudistettu arviointimenetelmä on nyt ostettavissa.

Infowebinaari 7.5.2024 | TPTES – yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimus →

TOIn ja Suomen Fysioterapeuttien yhteisessä Kuntoutusalan infowebinaarissa 7.5.2024 klo 17-18 käsitellään muun muassa sitä, mitä TPTES sisältää, ketä se sitoo sekä ajankohtaista neuvottelutilannetta.