Kesän jäsenpalvelu

Pidäthän jäsentietosi ajan tasalla myös kesällä.

Julkaistu 1.7.2022

TOImisto ja TOIn jäsenpalvelu ovat suljettuna 1.7.-29.7.2022.

Tänä aikana palvelemme jäseniämme kiireellisissä työsuhde-edunvalvonnan kysymyksissä poikkeuksellisesti vain sähköpostitse. Loma-aikana kiireelliset kysymykset voi lähettää osoitteeseen toimisto@toimintaterapeuttiliitto.fi. Luemme sähköpostia kerran viikossa.

Pidäthän jäsentietosi ajan tasalla myös kesällä

Voit päivittää yhteystietojasi ja hakea jäsenmaksuviitteitä jäsenen verkkopalvelussa myös kesän aikana.

Ilmoittamasi muutokset tulevat voimaan siitä päivästä lähtien, kun olet ottanut meihin yhteyttä

Puheenjohtaja Anu Halonen luopuu tehtävästään vuodenvaihteessa →

Toimintaterapeuttiliiton puheenjohtaja Anu Halonen on päättänyt jättää tehtävänsä vuodenvaihteessa henkilökohtaisista syistä. Halonen jatkaa liiton puheenjohtajana normaalisti 31.12.2022 saakka, ja 1.1.2023 lähtien puheenjohtajaa sijaistaa varapuheenjohtaja Kirsi Wikman. Ylimääräinen liittokokous valitsee uuden puheenjohtajan kevään 2023 aikana.

Vuoden toimintaterapeutti 2022 on digituen erityisasiantuntija Piia Niilola →

Toimintaterapeuttiliitto on myöntänyt Vuoden toimintaterapeutti 2022 -kunniamaininnan helsinkiläiselle Piia Niilolalle. Niilola työskentelee digituen erityisasiantuntijana Digi- ja väestötietovirastossa ja näyttää esimerkillään, että toimintaterapeutin osaamista tarvitaan monilla yhteiskunnan osa-alueilla. Niilola muistuttaa, että ihmislähtöiset digipalvelut ovat myös turvallisuuskysymys.

Sääntömääräinen syyskokous →

Tervetuloa syyskokoukseen! Jos olet kiinnostunut asettumaan ehdolle hallituksen jäseneksi tai varajäseneksi, ole yhteydessä toiminnanjohtajaan!