Kutsu: TOIn arvojen päivittäminen on alkanut – tule jakamaan ajatuksesi 4.10.!

TOIn arvot päivitetään syksyn aikana. Miltä yhteisen liittomme arvojen pitäisi mielestäsi näyttää? Toivomme kuulevamme 4.10. järjestettävässä tapaamisessa juuri sinun ajatuksesi.

Julkaistu 14.9.2023

Mikä on sinulle tärkeää TOIssa? Minkälaiset asiat yhdistävät meitä kaikkia TOIssa?

Arvoilla on TOIssa tärkeä rooli, sillä ne ohjaavat liittomme työtä ja sitä, millainen TOImija olemme nyt ja tulevaisuudessa.

Järjestämme kaikille TOIn jäsenille avoimen keskustelutilaisuuden liiton arvoista keskiviikkona 4.10. klo 17.15-19.15 Teamsissa. Ilmoittaudu tilaisuuteen viimeistään 1.10. tästä linkistä. Tilaisuudessa keskustelua johtaa TOIn puheenjohtaja Kirsi Wikman. Tilaisuutta ei tallenneta.

TOI on olemassa jäseniään varten. Siksi haluamme kuulla juuri sinun ajatuksesi siitä, millaiset liittomme arvojen tulisi olla. Yhteisen arvotyöskentelyn tavoite on, että jäsenemme voivat tulevaisuudessakin kokea TOIn vahvasti omakseen.

Päivitetyt arvot on tarkoitus julkaista liiton syysliittokokouksessa 2023. Edellisen kerran TOIn arvot on päivitetty vuonna 2015.

Mitä arvokeskusteluun osallistuminen antaa sinulle?

• Tilaisuus vaikuttaa: Osallistumalla voit vaikuttaa siihen, millaiset arvot ohjaavat TOIn toimintaa.
  • Mahdollisuus syventää ymmärrystä liiton toiminnasta: Keskustelu tarjoaa mahdollisuuden syventää ymmärrystä liiton periaatteista ja siitä, miten ne ohjaavat liiton toimintaa ja päätöksiä.
  • Paikka kollegiaaliseen keskusteluun: Pääset pureutumaan yhdessä kollegoiden kanssa siihen, mikä on juuri meille TOIn jäsenille tärkeää.

TOIssa on voimaa, ja jokaisen näkemys TOIn arvoista on merkittävä!

Tervetuloa mukaan keskustelemaan ja vaikuttamaan yhdessä!

Yksityinen terveyspalveluala siirtyi sopimuksettomaan tilaan →

Vanhaa työehtosopimusta kuitenkin noudatetaan normaaliin tapaan siihen asti, kunnes uusi sopimus saadaan aikaan.

TOI laati määritelmän toimintaterapeutin suoravastaanotolle →

TOIn määritelmätyö toimintaterapeutin suoravastaanotolle on valmistunut. Määritelmä tekee näkyväksi jo nyt laajasti käytössä olevat toimintamallit toimintaterapiapalvelujen lähetteettömästä käytännöstä.