Tervetuloa TOIn kevätkokoukseen 25.4.2023

TOIn sääntömääräinen kevätkokous järjestetään tiistaina 25.4.2023 klo 17 alkaen Akavatalolla. Ilmoittaudu viimeistään 17.4. ja tule mukaan kokoukseen paikan päälle tai etänä!

Julkaistu 16.3.2023

Suomen Toimintaterapeuttiliitto ry 11.3.2023

Sääntömääräinen kevätkokous

Aika: tiistaina 25.4.2023 klo 17.00

Paikka: Akavatalo, Rautatieläisenkatu 6, 00520 Helsinki

Kokouksessa päätetään sääntömääräiset asiat sekä valitaan liitolle puheenjohtaja syyskokoukseen 2025 asti.

Kokouskutsun liitteessä on annettu etäosallistumista koskevat yleisohjeet.

Kokoukseen on ilmoittauduttava ennakkoon 17.4.2023 mennessä sähköpostilla osoitteeseen toi@toimintaterapeuttiliitto.fi. Sähköpostiviestissä on ilmoitettava etäosallistumisoikeuden käyttämisestä ja siitä tulee käydä ilmi ilmoittautujan koko nimi.

Liiton sääntöjen mukaan liiton kokouksissa on vaalikelpoisuus varsinaisella jäsenellä, jolla ei ole maksettavaksi erääntyneitä liiton jäsenmaksuja liiton kokousta edeltäneen vuoden lopussa. Kolmen kuukauden ajan jäsenmaksunsa maksamisen laiminlyönyt jäsen ei saa käyttää äänioikeuttaan.

Suomen Toimintaterapeuttiliiton hallitus

-------------------------------

Kokouskutsun liite 11.3.2023

Ilmoittautumisen lisäksi kokousosallistuminen edellyttää yhteystietojen päivittämistä Toimintaterapeuttiliiton sähköiseen verkkopalveluun. Yhteystietoja käytetään yhteydenpitoon ennen kokousta ja tarvittaessa myös kokouksen aikana.

Jäsenten, jotka ovat ilmoittaneet osallistuvansa etäyhteydellä kokoukseen, tulee olla paikalla (verkkoyhteys avattuna) 25.4.2023 viimeistään kello 16.45 osallistujien toteamiseksi.

Kokous alkaa kello 17.00. Arvioitu päättymisaika on klo 19.00.

Kokousmateriaali ja osallistumislinkki sekä ohjeet sovellettavan kokousjärjestelmän käytöstä lähetetään kokoukseen ilmoittautuneille sähköpostitse 21.4.2023.

Ohjeet sisältävät opastuksen järjestelmän käyttöön ja miten kokouskäytännöt, kuten muutos- ja ponsiesitysten tekeminen sekä mahdollisiin äänestyksiin osallistuminen toteutetaan.

Liiton toimisto vastaa kokousta koskeviin mahdollisiin kysymyksiin ennen kokousta.

Yhteydenotot: leila.makela@toimintaterapeuttiliitto.fi, p. 040 823 4413

Tervetuloa kevätkokoukseen!

JUKO | Valtiolla edessä yt-suma – katso, lue ja kuuntele, miten tilannetta kommentoi JUKOn neuvottelupäällikkö Minna Salminen →

– Tuhansien virkamiesten vähentäminen käytännössä muutaman kuukauden valmisteluajalla ei onnistu hyvän hallinnon mukaisesti. Huonolla hallinnolla ehkä, jos hallitus niin tahtoo, arvioi JUKOn valtiosektorin neuvottelupäällikkö Minna Salminen.

Sote-sopimuksen iltakahvit 22.4. klo 17-18 →

Oletko yhtenä kysymysmerkkinä sote-sopimuksen äärellä? Tule ensi maanantaina 22.4. klo 17-18 etänä järjestettävään TOIn iltakahvitilaisuuteen kysymään mieltäsi pohdituttavat kysymykset!

Palkkahinnoittelun rakenne uudistui – toimi ja varmista, että tehtäväsi sijoitetaan oikein omalla työpaikallasi! →

Sote-alan palkkauksen uusi hinnoittelurakenne astui voimaan takautuvasti 1.2. alkaen. Kaikkien sote-alan työntekijöiden tehtävät on sijoitettava uusiin palkkahinnoittelukohtiin 1.6. mennessä.