Toimintaterapeuttien ydinosaamisprojekti käynnistyi

Julkaistu 25.8.2023

TOI on aloittanut projektin, jonka tavoite on määritellä toimintaterapeuttien ydinosaaminen. Ydinosaamisen määrittelyn avulla on tarkoitus edistää toimintaterapeuttien osaamisen tunnistamista ja kartoittaa työelämän osaamistarpeita. Projektilla halutaan myös vastata TOIn jäsenten tarpeisiin, sillä jäsenet ovat tuoneet esiin haasteita esimerkiksi oman työn sanoittamisessa.

Projektin aikana tietoa kerätään muun muassa kirjallisuudesta ja toimintaterapia-alan asiantuntijoilta. Kokonaisuus on laaja, ja myös TOIn jäsenten asiantuntijuutta halutaan hyödyntää projektin aikana. Jäseniä tiedotetaan projektin etenemisestä ja osallistumismahdollisuuksista tarkemmin myöhemmin.

Lisätiedot:
Eva Paakkanen, koulutuspolitiikan ja ammatillisen edunvalvonnan asiantuntija
p. 040 1971482

Yksityinen terveyspalveluala neuvottelee seuraavan kerran 24.5. →

Terveyspalvelualan Unionin työehtosopimusneuvotteluja jatkettiin valtakunnansovittelijan toimistossa torstaina 16.5. Seuraavan kerran neuvottelut jatkuvat perjantaina 24.5.

Yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimusneuvottelut jatkuvat valtakunnansovittelijan johdolla →

Yksityistä terveyspalvelualaa edustava Terveyspalvelualan Unioni on hakenut vapaaehtoista sovittelua pitkittyneeseen työehtosopimusneuvottelutilanteeseen.

Tehotunti: Soterin liitteet haltuun! →

Yrittäjä, aiheuttavatko Soterin liitteet päänvaivaa? Tule mukaan käymään läpi Soteriin liittyvien liitteiden sisältöä TOIn yrittäjyysasiantuntijan Sara Kiskolan kanssa. Kolme keskenään samansisältöistä tapaamista järjestetään touko-kesäkuussa 21.5., 30.5. ja 6.6.