Toimintaterapeuttiliitto etsii tuntityöhön opiskelijatoiminnasta vastaavaa

Toimintaterapeuttiliitto, tuttavallisemmin TOI, on akavalainen kuntoutusalan ammattiliitto, jolla on noin 3000 jäsentä. Haemme nyt vakituiseen tuntityöhön opiskelijatoiminnasta vastavaa henkilöä.

Julkaistu 14.12.2023

Opiskelijatoiminnasta vastaavan henkilön työaika on noin yksi päivä viikossa.

Haemme yhteistyökykyistä ja monialaista kollegaa, joka toteuttaa ja kehittää opiskelijatoimintaa. Työhön kuuluu opiskelijajäsenhankinnan koordinointia, opiskelijaverkoston ylläpitämistä, opiskelijoille kohdennetun viestinnän toteuttamista sekä opiskelijatapahtumien koordinointia. Tehtävää voidaan muokata valittavan henkilön osaamisen perusteella.

Toimintaterapeuttiliitossa on kehittämismyönteinen, aktiivinen ja joustava työskentelyilmapiiri. Uudistamista ja kehittämistä tehdään yhdessä liiton toimiston ja jäsenten kanssa.

Odotamme, että sinulla on toimintaterapeutin koulutus sekä työtehtävää tukevaa soveltuvaa lisäkoulutusta, kuten asiakaspalvelun tai palvelumuotoilun opintoja. Arvostamme järjestökokemusta, itsenäistä työotetta, organisointitaitoja sekä kannustavaa ja positiivista työotetta. Joustava asenne työtehtävien suhteen ja tiimityötaidot ovat tärkeitä tehtävässä menestymiseksi.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV:si palkkatoiveineen 15.1.2024 mennessä sähköpostilla leila.makela@toimintaterapeuttiliitto.fi.

Toimintaterapeuttiliitossa on hyvät henkilöstöedut ja mukavat työkaverit. Kaikilla liiton työntekijöillä on mahdollisuus etätyöhön. Tehtäviin kuuluu jonkin verran iltatyöskentelyä. Tehtävässä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa.

Lisätietoja tehtävästä antaa TOIn toiminnanjohtaja Leila Mäkelä, p. 040 8234413

Yksityinen terveyspalveluala siirtyi sopimuksettomaan tilaan →

Vanhaa työehtosopimusta kuitenkin noudatetaan normaaliin tapaan siihen asti, kunnes uusi sopimus saadaan aikaan.

TOI laati määritelmän toimintaterapeutin suoravastaanotolle →

TOIn määritelmätyö toimintaterapeutin suoravastaanotolle on valmistunut. Määritelmä tekee näkyväksi jo nyt laajasti käytössä olevat toimintamallit toimintaterapiapalvelujen lähetteettömästä käytännöstä.

Soteri-rekisterin käyttöönotto on aiheuttanut hankaluuksia toimintaterapeuttiyrittäjille →

Valvontalain myötä käyttöön tulleen Soteri-rekisterin käyttöönotossa on ollut haasteita alkuvuoden ajan. Haasteita ovat aiheuttaneet sekä jatkuvasti kehitetty Soteri-rekisteri että palvelun ruuhkautuminen. Haasteet ovat näkyneet myös TOIn yrittäjäjäsenpalvelussa.