TOImisto on kiinni 22.12.2023–1.1.2024

Liiton TOImisto laskeutuu joulunviettoon perjantaina 22.12. Jäsenpalvelu palvelee rajoitetusti joulun ja loppiaisen välisen ajan 22.12.-5.1.

Julkaistu 21.12.2023

Yhteydenotot jäsenpalveluun 22.12.-5.1. toivotaan osoitteeseen tyosuhdeneuvonta@toimintaterapeuttiliitto.fi. Kiireellisiin yhteydenottoihin pyritään vastaamaan viikon sisällä myös joulun ja loppiaisen välillä. Muihin yhteydenottoihin palaamme mahdollisimman pian.

Kiitämme kaikkia jäseniämme kuluneesta vuodesta ja toivotamme hyvää joulua sekä merkityksellisen TOIminnan täyteistä uutta vuotta 2024!

Yksityinen terveyspalveluala siirtyi sopimuksettomaan tilaan →

Vanhaa työehtosopimusta kuitenkin noudatetaan normaaliin tapaan siihen asti, kunnes uusi sopimus saadaan aikaan.

COPM-arviointimenetelmän uudistettu 5. painos on julkaistu →

TOI tuki päivitystyötä ja käännätti uudistetun arviointilomakkeen ja ohjeen suomeksi. Uudistettu arviointimenetelmä on nyt ostettavissa.