TOIn hallitukseen valittiin uusia jäseniä

TOIn syyskokous valitsi hallitukseen uusia jäseniä seuraaville vuosille. Liiton varapuheenjohtajana jatkaa Tiina Kiesi.

Julkaistu 24.11.2023

TOIn hallituksen varapuheenjohtajaksi valittiin äänestyksessä Tiina Kiesi Raisiosta.

Hallituksen jäseniksi tulivat valituksi Maria Kallio Salosta, Leena Alajoki-Nyholm Espoosta, Noora Keski-Koukkari Seinäjoelta, Jutta Isosaari Seinäjoelta, Anniina Sannikka Turusta, Heidi Hämäläinen Porista (varajäsen), Anne Metsäranta Helsingistä (varajäsen), Maija Nurmi Kaarinasta (varajäsen), Hannele Liimatta Uusikylästä (varajäsen) sekä Jasmin Ketoja Kaarinasta (varajäsen).

Hallituksen opiskelijajäseneksi vahvistettiin opiskelijavaalin tuloksen mukaisesti Ira Murtola. Murtola on toisen vuoden toimintaterapeuttiopiskelija Metropoliassa.

Lisäksi hallituksessa jatkavat puheenjohtaja Kirsi Wikman, varsinainen jäsen Elisa Keränen sekä varajäsen Tiia Vihavainen.

Paljon onnea sekä uusille että jatkaville hallituksen jäsenille!

Toimintaterapeuttiliiton toiminnanjohtajaksi on valittu Tove Lassenius →

Lassenius aloittaa tehtävässä kesäkuussa. Päätöksen toiminnanjohtajan valinnasta teki liiton hallitus.

Yksityinen terveyspalveluala siirtyi sopimuksettomaan tilaan →

Vanhaa työehtosopimusta kuitenkin noudatetaan normaaliin tapaan siihen asti, kunnes uusi sopimus saadaan aikaan.

TOI laati määritelmän toimintaterapeutin suoravastaanotolle →

TOIn määritelmätyö toimintaterapeutin suoravastaanotolle on valmistunut. Määritelmä tekee näkyväksi jo nyt laajasti käytössä olevat toimintamallit toimintaterapiapalvelujen lähetteettömästä käytännöstä.