UutisetTapahtumat

TOIssa on voimaa -tapahtumat keväällä 2024!

TOIssa on voimaa -tapahtumia järjestetään tänä vuonna ympäri Suomen sekä live- että etätapahtumina.

Julkaistu 7.2.2024

Tapahtumat ovat meidän TOI-yhteisön yhteinen kohtaamispaikka: niissä keskustellaan yhteisesti yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta, alueen kuulumisista sekä verkostoidutaan alueen kollegojen kanssa. TOIsta tapahtumissa on paikalla TOIn puheenjohtaja Kirsi Wikman.

Jäsenille tarkoitetuista tapahtumista tiedotetaan tarkemmin alueittain, mutta laita nyt jo kalenteriisi ylös kevään päivämäärät sekä seuraa tapahtumatiedostusta. Kaikkiin tapahtumiin tulee ilmoittautua etukäteen.

TOIssa on voimaa -tapahtumat

21.3. klo 17-19 Satakunta, livetapahtuma Porissa

24.4. klo 17-19 Varsinais-Suomi, etätapahtuma Teamsin kautta

22.5. klo 17-19, Pohjois-Karjala, livetapahtuma Joensuussa

5.6. klo 17-19 Etelä-Karjala, etätapahtuma Teamsin kautta

Merkityksellistä kesää! TOImisto lomailee 1.7.–31.7. →

TOImiston väki lomailee heinäkuussa, jolloin myös jäsenpalvelut ovat pääsääntöisesti kiinni.

Toimintaterapeuttiliiton myöntämät apurahat vuonna 2024 →

TOI myönsi tänä vuonna apurahaa neljälle eri hakijalle muun muassa kirjallisuuskatsauksiin ja käännöstyöhön.

​Toimintaterapian painopiste tulee kääntää ennaltaehkäisyyn →

Toimintaterapeuttiliiton (TOI) jäsenilleen tekemän kyselyn mukaan toimintaterapeutin työ kohdentuu tällä hetkellä ensisijaisesti toimintakykyä ylläpitävään ja edistävään kuntoutukseen. Asia käy ilmi TOIn toiminnanjohtajan Leila Mäkelän YAMK-opinnäytetyöstä, joka analysoi kyselyn tuloksia. Ennaltaehkäisevä työ on vastauksissa vasta kolmannella sijalla.