Vahva TOImija -webinaari 15.5. | Inspiroidu uudesta, muista olennainen

Tervetuloa inspiroitumaan Vahva TOImija -webinaariin! Webinaarissa toimintaterapeuttiasiantuntijat paneutuvat toimintaterapian tuottamaan lisäarvoon ja toimintaterapeutin ydinosaamiseen.

Julkaistu 4.5.2023

Aika: maanantai 15.5.2023 klo 13-16
Paikka: verkossa tapahtumahetkellä tai tallenteena

Ilmoittauduthan 12.5. mennessä. Ilmoittautumislinkki löytyy 3.5. lähetetystä sähköpostista. Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki tapahtumapäivän aamuna.

TOIssa on voimaa
Puheenjohtaja Kirsi Wikman

Toimintaterapiapalveluiden johtaminen
Toimintaterapiapalvelun päällikkö Meri Pekkanen

Toimintaterapian mahdollisuudet työhyvinvoinnin edistämisessä ja työterveyshuollon palveluissa
Projektipäällikkö Tove Lassenius

Toimintaterapian momentum on nyt
Toimintaterapian lehtori, tutkintovastaava Jasu Forss

Valmiuksia digirohkeudesta
Vuoden toimintaterapeutti 2022, erityisasiantuntija Piia Niilola

Opiskelijasta kollegaksi – tulevaisuutta rakentamassa
Toimintaterapeuttiopiskelija Tiina Pohjolainen-Helminen

Tilaisuuden fasilitaattorina toimii toimintaterapeutti Mette Säisä.

Maksuton tilaisuus on TOIn jäsenille tarkoitettu jäsenetu. Ethän jaa webinaarilinkkiä tai -materiaaleja eteenpäin.

Lämpimästi tervetuloa!

Yksityinen terveyspalveluala neuvottelee seuraavan kerran 24.5. →

Terveyspalvelualan Unionin työehtosopimusneuvotteluja jatkettiin valtakunnansovittelijan toimistossa torstaina 16.5. Seuraavan kerran neuvottelut jatkuvat perjantaina 24.5.

Yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimusneuvottelut jatkuvat valtakunnansovittelijan johdolla →

Yksityistä terveyspalvelualaa edustava Terveyspalvelualan Unioni on hakenut vapaaehtoista sovittelua pitkittyneeseen työehtosopimusneuvottelutilanteeseen.

Tehotunti: Soterin liitteet haltuun! →

Yrittäjä, aiheuttavatko Soterin liitteet päänvaivaa? Tule mukaan käymään läpi Soteriin liittyvien liitteiden sisältöä TOIn yrittäjyysasiantuntijan Sara Kiskolan kanssa. Kolme keskenään samansisältöistä tapaamista järjestetään touko-kesäkuussa 21.5., 30.5. ja 6.6.