VerkosTOIdutaan! 11.10.2023 | Koulutoimintaterapia

Hei, koululaisten kanssa työskentelevä toimintaterapeutti! Mitä kuuluu? Miten hyvinvointialueiden käynnistyminen ja muut ajankohtaiset muutokset vaikuttavat työhösi?

Julkaistu 25.8.2023

Tule verkostoitumaan ja keskustelemaan koulutoimintaterapiasta yhdessä kollegoiden kanssa keskiviikkona 11.10.2023! Tilaisuus järjestetään etänä.

Ajankohta: 11.10.2023 klo 14–16
Paikka: Teams. Linkki tapaamiseen lähetetään ilmoittautuneille tapaamispäivän aamuna.
Kenelle: Koululaisten kanssa työskentelevät TOIn jäsenet

Ilmoittauduthan 6.10. mennessä tästä linkistä.

Tilaisuudessa kuullaan kolme alustusta, joiden tarkoitus on herätellä keskustelua koulutoimintaterapiaan liittyvistä ajankohtaisista aiheista. Alustukset pitävät seuraavat henkilöt:

• Anne Metsäranta, opiskeluhuollon toimintaterapeutti, Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue; erikoistoimintaterapeutti, työnohjaaja

• Anna Hämäläinen, esikoulu- ja kouluikäisten toimintaterapeutti, (Naantali-)Raisio-Rusko, Varsinais-Suomen hyvinvointialue

• Ulla-Maija Nurmi, koululaisten toimintaterapeutti, Helsingin kaupunki

Tulevia tapaamisia suunnitellaan ja kehitetään yhdessä osallistujien kanssa.

Tilaisuutta ei tallenneta. Jos et pääse osallistumaan tämänkertaiseen tapaamiseen, hyppää mukaan seuraavalla kerralla.

PS. Oletko kiinnostunut verkosTOItumaan oman työalueesi kollegojen kanssa? Ilmoita kiinnostuksestasi toiminnanjohtaja Leila Mäkelälle leila.makela@toimintaterapeuttiliitto.fi, ja koordinoidaan yhdessä tapaaminen samasta aiheesta kiinnostuneille!

Kutsua muokattu 4.9.2023: Korjattu Anne Metsärannan titteli.

Yksityinen terveyspalveluala neuvottelee seuraavan kerran 24.5. →

Terveyspalvelualan Unionin työehtosopimusneuvotteluja jatkettiin valtakunnansovittelijan toimistossa torstaina 16.5. Seuraavan kerran neuvottelut jatkuvat perjantaina 24.5.

Yksityisen terveyspalvelualan työehtosopimusneuvottelut jatkuvat valtakunnansovittelijan johdolla →

Yksityistä terveyspalvelualaa edustava Terveyspalvelualan Unioni on hakenut vapaaehtoista sovittelua pitkittyneeseen työehtosopimusneuvottelutilanteeseen.

Tehotunti: Soterin liitteet haltuun! →

Yrittäjä, aiheuttavatko Soterin liitteet päänvaivaa? Tule mukaan käymään läpi Soteriin liittyvien liitteiden sisältöä TOIn yrittäjyysasiantuntijan Sara Kiskolan kanssa. Kolme keskenään samansisältöistä tapaamista järjestetään touko-kesäkuussa 21.5., 30.5. ja 6.6.