Yrittäjä hyvinvointialueen palveluntuottajana | Webinaari 25.1.

Oletko toiminut sairaanhoitopiirien tai kaupunkien ostopalveluissa? Oletko jatkamassa palveluntuottajana hyvinvointialueella, tai oletko aikeissa aloittaa yhteistyön hyvinvointialueen kanssa? Mitä tulee ainakin tietää tai ottaa huomioon, kun hyvinvointialueet ovat aloittaneet? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saat vastauksen tässä webinaarista.

Julkaistu 24.1.2023

Toimintaterapeuttiliitto ja Akavalaiset yrittäjät AKYn muut sote-liitot järjestävät yhteistyössä webinaarin yrittäjille, jotka toimivat hyvinvointialueiden palveluntuottajana. Yrittäjät voivat tarjota ostopalveluja tai olla palvelusetelituottajana, jos hyvinvointialue käyttää palveluseteleitä.

Webinaarissa alustajana toimii ja kysymyksiin vastaa Psykologiliiton yrittäjäneuvonnan juristi Sami Lukkarinen.

Keskiviikkona 25.1.2023 klo 17.00–19.00 järjestettävään Teams-webinaariin pääset tästä linkistä. Webinaariin ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon.

Tervetuloa!

JUKO | Pääministeri Petteri Orpo kutsui työmarkkinajohtajat koolle perjantaiksi →

Orpo toivoo, että järjestöt aloittaisivat neuvottelut palkkamallista. JUKOsta pääministerin tapaamiseen osallistuvat va. toiminnanjohtaja Jouni Vattulainen ja hallituksen puheenjohtaja Katarina Murto.

TOIn apurahahaku 2024 on auki →

Jäsenenämme voit hakea apurahaa täydennyskoulutukseen, tieteelliseen tutkimukseen ja alan kehittämiseen. Tutustu hakuehtoihin ja -ohjeisiin ja hae apurahaa perjantaihin 26.4.2024 klo 16 mennessä!

SAK, Akava ja STTK: Työuralla tapahtuva opiskelu vaatii tukea →

Palkansaajakeskusjärjestöt SAK, Akava ja STTK esittävät, että aikuiskoulutustuen pohjalle luodaan uusi tukimalli, joka turvaisi osaavan työvoiman saatavuutta eri aloilla työelämän osaamistarpeiden muuttuessa.