Yrittäjä hyvinvointialueen palveluntuottajana | Webinaari 25.1.

Oletko toiminut sairaanhoitopiirien tai kaupunkien ostopalveluissa? Oletko jatkamassa palveluntuottajana hyvinvointialueella, tai oletko aikeissa aloittaa yhteistyön hyvinvointialueen kanssa? Mitä tulee ainakin tietää tai ottaa huomioon, kun hyvinvointialueet ovat aloittaneet? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saat vastauksen tässä webinaarista.

Julkaistu 24.1.2023

Toimintaterapeuttiliitto ja Akavalaiset yrittäjät AKYn muut sote-liitot järjestävät yhteistyössä webinaarin yrittäjille, jotka toimivat hyvinvointialueiden palveluntuottajana. Yrittäjät voivat tarjota ostopalveluja tai olla palvelusetelituottajana, jos hyvinvointialue käyttää palveluseteleitä.

Webinaarissa alustajana toimii ja kysymyksiin vastaa Psykologiliiton yrittäjäneuvonnan juristi Sami Lukkarinen.

Keskiviikkona 25.1.2023 klo 17.00–19.00 järjestettävään Teams-webinaariin pääset tästä linkistä. Webinaariin ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon.

Tervetuloa!

Yrittäjä hyvinvointialueen palveluntuottajana | Webinaari 25.1. →

TOI-lehti | Ennen kaikkea toimintaterapeutti →

Vuoden toimintaterapeutti 2022 Piia Niilola työskentelee digituen erityisasiantuntijana valtiolla. Toimintaterapeutin osaamisesta on suuri hyöty arjen palveluiden kehittämisen aitiopaikalla. Helsinkiläinen Niilola kannustaa jokaista toimintaterapeuttia seuraamaan omaa intohimoaan ennakkoluulottomasti, sillä ammatillinen polku voi kulkea moneen suuntaan.

Infowebinaari 25.1. | Kuntoutusalan työehdot hyvinvointialueilla →

Toimintaterapeuttiliiton ja Suomen Fysioterapeuttien yhteisten infowebinaarien sarja jatkuu jälleen 25.1. Tammikuussa webinaarin teema on juuri toimintansa aloittaneet hyvinvointialueet ja niiden alaisuudessa työskenteleminen.