Early bird -hinnalla toimintaterapia-alan hybriditapahtumaan elokuussa

Ilmoittaudu WFOT:n kansainväliseen tapahtumaan alennettuun hintaan 23.6. mennessä. Sen jälkeen mukaan pääsee normaalihintaisella lipulla.

Julkaistu 14.6.2022

Maailman suurin toimintaterapia-alan tapahtuma WFOT Congress on tänä vuonna hybriditapahtuma. Joka neljäs vuosi järjestettävä konferenssi on 28.–31.8.2022 Pariisissa ja verkossa. Sen teema on Occupational R-Evolution.

TOIn jäsenet voivat osallistua tapahtumaan jäsenhinnalla. Early bird -liput ovat ostettavissa 23.6. asti. Sen jälkeen mukaan pääsee normaalihintaisella lipulla.

Lue tästä lisää ja ilmoittaudu

Puheenjohtaja Anu Halonen luopuu tehtävästään vuodenvaihteessa →

Toimintaterapeuttiliiton puheenjohtaja Anu Halonen on päättänyt jättää tehtävänsä vuodenvaihteessa henkilökohtaisista syistä. Halonen jatkaa liiton puheenjohtajana normaalisti 31.12.2022 saakka, ja 1.1.2023 lähtien puheenjohtajaa sijaistaa varapuheenjohtaja Kirsi Wikman. Ylimääräinen liittokokous valitsee uuden puheenjohtajan kevään 2023 aikana.

Vuoden toimintaterapeutti 2022 on digituen erityisasiantuntija Piia Niilola →

Toimintaterapeuttiliitto on myöntänyt Vuoden toimintaterapeutti 2022 -kunniamaininnan helsinkiläiselle Piia Niilolalle. Niilola työskentelee digituen erityisasiantuntijana Digi- ja väestötietovirastossa ja näyttää esimerkillään, että toimintaterapeutin osaamista tarvitaan monilla yhteiskunnan osa-alueilla. Niilola muistuttaa, että ihmislähtöiset digipalvelut ovat myös turvallisuuskysymys.

Sääntömääräinen syyskokous →

Tervetuloa syyskokoukseen! Jos olet kiinnostunut asettumaan ehdolle hallituksen jäseneksi tai varajäseneksi, ole yhteydessä toiminnanjohtajaan!