Tervetuloa TOIn kevätkokoukseen 16.5.2024!

TOIn sääntömääräinen kevätkokous järjestetään torstaina 16.5.2024 klo 17 alkaen Akavatalolla. Ilmoittaudu viimeistään 10.5. ja tule mukaan kokoukseen paikan päälle tai etänä.

Julkaistu 9.4.2024

Suomen Toimintaterapeuttiliitto ry 22.2.2024

Sääntömääräinen kevätkokous

Aika: torstai 16.5.2024 klo 17.00

Paikka: Akavatalo, Rautatieläisenkatu 6, 00520 Helsinki

Kokouksessa päätetään sääntömääräiset asiat.

Ilmoittautumisen lisäksi kokousosallistuminen edellyttää yhteystietojen päivittämistä Toimintaterapeuttiliiton sähköiseen verkkopalveluun. Yhteystietoja käytetään yhteydenpitoon ennen kokousta ja tarvittaessa myös kokouksen aikana.

Jäsenten, jotka ovat ilmoittaneet osallistuvansa etäyhteydellä kokoukseen, tulee olla paikalla (verkkoyhteys avattuna) 16.5.2024 viimeistään kello 16.45 osallistujien toteamiseksi.

Kokous alkaa kello 17.00. Arvioitu päättymisaika on klo 19.00.

Kokousmateriaali ja osallistumislinkki sekä ohjeet sovellettavan kokousjärjestelmän käytöstä lähetetään kokoukseen ilmoittautuneille sähköpostitse 14.5.2023.

Ohjeet sisältävät opastuksen kokouskäytäntöihin, kuten muutos- ja ponsiesitysten tekemiseen sekä siihen, miten mahdollisiin äänestyksiin osallistuminen toteutetaan.

Liiton toimisto vastaa kokousta koskeviin mahdollisiin kysymyksiin ennen kokousta. Yhteydenotto: leila.makela@toimintaterapeuttiliitto.fi puh. 040 823 4413.

Kokoukseen on ilmoittauduttava ennakkoon 10.5.2024 mennessä sähköpostilla osoitteeseen toi@toimintaterapeuttiliitto.fi. Sähköpostiviestissä on ilmoitettava etäosallistumisoikeuden käyttämisestä ja siitä tulee käydä ilmi ilmoittautujan koko nimi.

Liiton sääntöjen mukaan liiton kokouksissa on vaalikelpoisuus varsinaisella jäsenellä, jolla ei ole maksettavaksi erääntyneitä liiton jäsenmaksuja liiton kokousta edeltäneen vuoden lopussa. Kolmen kuukauden ajan jäsenmaksunsa maksamisen laiminlyönyt jäsen ei saa käyttää äänioikeuttaan.

Suomen Toimintaterapeuttiliiton hallitus

Tervetuloa kevätkokoukseen!

TOI laati määritelmän toimintaterapeutin suoravastaanotolle →

TOIn määritelmätyö toimintaterapeutin suoravastaanotolle on valmistunut. Määritelmä tekee näkyväksi jo nyt laajasti käytössä olevat toimintamallit toimintaterapiapalvelujen lähetteettömästä käytännöstä.

COPM-arviointimenetelmän uudistettu 5. painos on julkaistu →

TOI tuki päivitystyötä ja käännätti uudistetun arviointilomakkeen ja ohjeen suomeksi. Uudistettu arviointimenetelmä on nyt ostettavissa.