Tervetuloa TOIn syyskokoukseen 23.11.2023!

Kokoukseen voi osallistua sekä paikan päällä että etänä. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 16.11.!

Julkaistu 11.10.2023

Kokouskutsu

Suomen Toimintaterapeuttiliitto ry, Finlands Ergoterapeutförbund rf:n sääntömääräinen syyskokous pidetään 23.11.2023 alkaen klo 17.00 Akava-talossa, Helsingissä Rautatieläisenkatu 6 B, 00520 Helsinki.

Toimintaterapeuttiliiton sääntöjen 8 § mukaan etäosallistuminen syyskokoukseen on mahdollista.

Kokoukseen on ilmoittauduttava ennakkoon viimeistään 16.11.2023 mennessä sähköpostilla osoitteeseen toi@toimintaterapeuttiliitto.fi. Tällöin on ilmoitettava myös sähköpostiosoite ja puhelinnumero, joista voidaan tarvittaessa tavoittaa kokouksen aikana. Kokouksessa päätetään sääntömääräiset asiat.

Jäsenten, jotka ovat ilmoittaneet osallistuvansa etäyhteydellä kokoukseen, tulee olla paikalla (verkkoyhteys avattuna) keskiviikkona 23.11. viimeistään kello 16.45 osallistujien toteamiseksi. Kokous alkaa kello 17.00. Arvioitu päättymisaika on klo 19.00.

Kokousmateriaali ja osallistumislinkki sekä ohjeet sovellettavan kokousjärjestelmän käytöstä lähetetään kokoukseen ilmoittautuneille sähköpostitse 21.11.2023.

Ohjeet sisältävät opastuksen järjestelmän käyttöön ja miten kokouskäytännöt, kuten muutos- ja ponsiesitysten tekeminen sekä mahdollisiin äänestyksiin osallistuminen toteutetaan.

Tekninen tuki on käytettävissä koko kokouksen ajan.

Liiton toimisto vastaa kokousta koskeviin mahdollisiin kysymyksiin.

Yhteydenotto: leila.makela@toimintaterapeuttiliitto.fi
puh. 040 823 4413.

Tervetuloa syyskokoukseen!

Yksityinen terveyspalveluala siirtyi sopimuksettomaan tilaan →

Vanhaa työehtosopimusta kuitenkin noudatetaan normaaliin tapaan siihen asti, kunnes uusi sopimus saadaan aikaan.

COPM-arviointimenetelmän uudistettu 5. painos on julkaistu →

TOI tuki päivitystyötä ja käännätti uudistetun arviointilomakkeen ja ohjeen suomeksi. Uudistettu arviointimenetelmä on nyt ostettavissa.