Uutiset

TOI on mukana mielenilmauskulkueissa sekä Paremman Työelämän Puolesta -tapahtumissa

Tampereella ja Turussa järjestetään mielenilmauskulkueet ulosmarssipäivänä 6.2. ja TOI osallistuu näihin.

Julkaistu 2.2.2024

Tampereella paikalla on TOIn puolesta puheenjohtaja Kirsi Wikman ja Turussa varapuheenjohtaja Tiina Kiesi. Mielenilmauskulkueet ovat Akavan jäsenliittojen yhteisesti järjestämiä. Ulosmarssien sekä kulkueiden tilannetta voit seurata tämän linkin kautta. Tarkemmat ohjeet kulkueiden lähtöpaikasta ja siitä, miten niihin voi liittyä matkan aikana on lähetetty Pirkanmaan alueella sekä Varsinais-Suomen alueella asuville TOIn jäsenille jäsenkirjeessä.

Paremman Työelämän Puolesta -tapahtumat järjestetään ulosmarssipäivinä Tampereella, Turussa ja Helsingissä. TOI kutsuu kaikkia jäseniä osallistumaan näihin tapahtumiin! Ilmoittautuminen tapahtumiin päättyy 4.2. ja 1.2.2024 lähetetyssä jäsenkirjeessä on ilmoittautumislinkki.

Ulosmarsseja koskeviin usein kysyttyihin kysymyksiin pääset tämän linkin kautta.

Yhdessä olemme enemmän – nähdään siis Tampereella ja Turussa 6.2.2024!

Lisätiedot:

puheenjohtaja Kirsi Wikman
kirsi.wikman@toimintaterapeuttiliitto.fi
puh. 040 825 3107

Merkityksellistä kesää! TOImisto lomailee 1.7.–31.7. →

TOImiston väki lomailee heinäkuussa, jolloin myös jäsenpalvelut ovat pääsääntöisesti kiinni.

Toimintaterapeuttiliiton myöntämät apurahat vuonna 2024 →

TOI myönsi tänä vuonna apurahaa neljälle eri hakijalle muun muassa kirjallisuuskatsauksiin ja käännöstyöhön.

​Toimintaterapian painopiste tulee kääntää ennaltaehkäisyyn →

Toimintaterapeuttiliiton (TOI) jäsenilleen tekemän kyselyn mukaan toimintaterapeutin työ kohdentuu tällä hetkellä ensisijaisesti toimintakykyä ylläpitävään ja edistävään kuntoutukseen. Asia käy ilmi TOIn toiminnanjohtajan Leila Mäkelän YAMK-opinnäytetyöstä, joka analysoi kyselyn tuloksia. Ennaltaehkäisevä työ on vastauksissa vasta kolmannella sijalla.