Uutiset

TOI on mukana mielenilmauskulkueissa sekä Paremman Työelämän Puolesta -tapahtumissa

Tampereella ja Turussa järjestetään mielenilmauskulkueet ulosmarssipäivänä 6.2. ja TOI osallistuu näihin.

Julkaistu 2.2.2024

Tampereella paikalla on TOIn puolesta puheenjohtaja Kirsi Wikman ja Turussa varapuheenjohtaja Tiina Kiesi. Mielenilmauskulkueet ovat Akavan jäsenliittojen yhteisesti järjestämiä. Ulosmarssien sekä kulkueiden tilannetta voit seurata tämän linkin kautta. Tarkemmat ohjeet kulkueiden lähtöpaikasta ja siitä, miten niihin voi liittyä matkan aikana on lähetetty Pirkanmaan alueella sekä Varsinais-Suomen alueella asuville TOIn jäsenille jäsenkirjeessä.

Paremman Työelämän Puolesta -tapahtumat järjestetään ulosmarssipäivinä Tampereella, Turussa ja Helsingissä. TOI kutsuu kaikkia jäseniä osallistumaan näihin tapahtumiin! Ilmoittautuminen tapahtumiin päättyy 4.2. ja 1.2.2024 lähetetyssä jäsenkirjeessä on ilmoittautumislinkki.

Ulosmarsseja koskeviin usein kysyttyihin kysymyksiin pääset tämän linkin kautta.

Yhdessä olemme enemmän – nähdään siis Tampereella ja Turussa 6.2.2024!

Lisätiedot:

puheenjohtaja Kirsi Wikman
kirsi.wikman@toimintaterapeuttiliitto.fi
puh. 040 825 3107

JUKO | Pääministeri Petteri Orpo kutsui työmarkkinajohtajat koolle perjantaiksi →

Orpo toivoo, että järjestöt aloittaisivat neuvottelut palkkamallista. JUKOsta pääministerin tapaamiseen osallistuvat va. toiminnanjohtaja Jouni Vattulainen ja hallituksen puheenjohtaja Katarina Murto.

TOIssa on voimaa – Satakunnassa! 21.3.2024 →

TOIn puheenjohtaja Kirsi Wikman kutsuu kaikki Satakunnan alueen jäsenet yhteiseen tapaamiseen Porissa torstaina 21.3.2024 klo 17-19.

TOIn apurahahaku 2024 on auki →

Jäsenenämme voit hakea apurahaa täydennyskoulutukseen, tieteelliseen tutkimukseen ja alan kehittämiseen. Tutustu hakuehtoihin ja -ohjeisiin ja hae apurahaa perjantaihin 26.4.2024 klo 16 mennessä!