TOIssa on voimaa – Pohjois-Karjalassa! 22.5.2024 klo 17–19

TOIn puheenjohtaja Kirsi Wikman kutsuu Pohjois-Karjalan alueen jäsenet yhteiseen tapaamiseen Joensuussa keskiviikkona 22.5.2024 klo 17–19.

Julkaistu 15.4.2024

Tapaamme ravintola Kerubissa osoitteessa Siltakatu 1, 80100 Joensuu. Syötävää on tarjolla Kerubissa jo klo 16.30 alkaen. Tilaisuus päättyy klo 19, minkä jälkeen on vielä aikaa vapaamuotoiselle keskustelulle.

TOI on yhteiskunnassa ja TOI on jäseniä varten. Keskustelemme tilaisuudessa yhdessä siitä, miten edistämme toimintaterapian ja toimintaterapeuttien asemaa sekä Pohjois-Karjalassa että valtakunnallisesti.

Ohjelmassa on myös kollegiaalisia kohtaamisia ja vapaata verkostoitumista, jolle varataan aikaa myös tilaisuuden jälkeen. Ilmoittaudu tapahtumaan jäsenkirjeessä lähetetyn linkin kautta maanantaihin 13.5. mennessä ja muistuta myös kollegaa ilmoittautumaan.

Ilmoittautumisen yhteydessä kerro myös, mitkä toimintaterapian tilanteeseen liittyvät asiat sinua mietityttävät tällä hetkellä Pohjois-Karjalan alueella. Mikä mielestäsi toimii toimintaterapeuttien työssä, missä puolestaan on kehittämisen varaa? Millainen on toimintaterapeuttien tilanne niin palkansaajina kuin yrittäjinä omalla alueellasi? Entä miten TOI voisi toimia entistäkin paremmin jäsentensä tukena, ja mikä liiton toiminnassa on sinulle tärkeää?

Tarjoilujen vuoksi tilaisuuteen ei voi ilmoittautua enää 13.5. jälkeen. Mikäli osallistumisesi estyy, ilmoitathan esteestä välittömästi osoitteeseen toimisto@toimintaterapeuttiliitto.fi. Peruuttamattomasta osallistumisesta joudumme veloittamaan 20 euroa.

Lämpimästi tervetuloa, nähdään Joensuussa!

TOI laati määritelmän toimintaterapeutin suoravastaanotolle →

TOIn määritelmätyö toimintaterapeutin suoravastaanotolle on valmistunut. Määritelmä tekee näkyväksi jo nyt laajasti käytössä olevat toimintamallit toimintaterapiapalvelujen lähetteettömästä käytännöstä.

Soteri-rekisterin käyttöönotto on aiheuttanut hankaluuksia toimintaterapeuttiyrittäjille →

Valvontalain myötä käyttöön tulleen Soteri-rekisterin käyttöönotossa on ollut haasteita alkuvuoden ajan. Haasteita ovat aiheuttaneet sekä jatkuvasti kehitetty Soteri-rekisteri että palvelun ruuhkautuminen. Haasteet ovat näkyneet myös TOIn yrittäjäjäsenpalvelussa.

COPM-arviointimenetelmän uudistettu 5. painos on julkaistu →

TOI tuki päivitystyötä ja käännätti uudistetun arviointilomakkeen ja ohjeen suomeksi. Uudistettu arviointimenetelmä on nyt ostettavissa.