Asetu ehdolle TOIn hallitukseen!

Kiinnostaako merkityksellinen luottamustehtävä? Ilmoita kiinnostuksestasi asettua ehdolle TOIn hallitukseen 3.11. mennessä.

Julkaistu 13.10.2023

TOIn hallitukseen kuuluu puheenjohtajan lisäksi varapuheenjohtaja, kuusi jäsentä ja kuusi varajäsentä. He pääsevät näköalapaikalle toimintaterapia-alan kehittämiseen ja työskentelevät jäsenten hyväksi.

Jos merkityksellinen luottamustehtävä varapuheenjohtajana, hallituksen jäsenenä tai varajäsenenä kiinnostaa ja haluat asettua ehdolle, ilmoittaudu TOIn toiminnanjohtajalle Leila Mäkelälle 3.11.2023 mennessä (yhteystiedot lopussa). Jos et itse tällä kertaa asetu ehdolle, kannusta kollegaasi siihen!

Hallituksen uudet jäsenet valitaan kaikille TOIn jäsenille avoimessa syyskokouksessa 23.11.2023. Ehdokkaille annetaan mahdollisuus esitellä itsensä syyskokouksessa lyhyellä puheenvuorolla.

Syyskokouskutsun ja ilmoittautumisohjeet kokoukseen löydät täältä sekä TOImintaterapeutti-lehdestä 3/2023.

Yhteystiedot:
Toiminnanjohtaja Leila Mäkelä
leila.makela@toimintaterapeuttiliitto.fi

Yksityinen terveyspalveluala siirtyi sopimuksettomaan tilaan →

Vanhaa työehtosopimusta kuitenkin noudatetaan normaaliin tapaan siihen asti, kunnes uusi sopimus saadaan aikaan.

COPM-arviointimenetelmän uudistettu 5. painos on julkaistu →

TOI tuki päivitystyötä ja käännätti uudistetun arviointilomakkeen ja ohjeen suomeksi. Uudistettu arviointimenetelmä on nyt ostettavissa.