Ostoedut

Monipuoliset alennukset ja edut tuovat säästöjä arjen ja vapaa-ajan kuluihin. Tarjoamme edut tukeaksemme palkansaajajäsentemme ja yrittäjien hyvinvointia. Osa eduista koskee myös opiskelijoita.

Suomen Yrittäjien palvelupaketti

Akavalaisena yrittäjänä voit hankkia Suomen Yrittäjien laajan palvelupakettin edulliseen 95 euron vuosihintaan. Palvelupaketti sisältää mm. neuvontapalvelut. Pääset ostamaan paketin Suomen Yrittäjien sivuilta.

Akavalaisten Member+-jäsenetupalvelu

Member+ -sivustolta saat ajankohtaisia etuja koko perheellesi. Löydät palvelusta lomahuoneistoja ja runsaasti etuja lomalle ja vapaa-aikaan sekä hyvinvoinnin ylläpitämiseen. Rekisteröidy palveluun Kuntoutusalan asiantuntijoiden jäsenenä, ja ota edut käyttöön!

DanskeBankin edut

Jäsenenämme saat Danske Bankista erityishinnan asuntolainallesi ja peruspankkipalveluillesi. Edut koskevat sekä pankin nykyisiä asiakkaita että asiakkuutensa Danske Bankiin siirtäviä akavalaisia. Tutustu asuntolaina- ja sijoituspalveluetuihin sekä vastavalmistuneen lisäetuihin.

Profession koulutusedut

Toimintaterapeuttiliiton jäsenenä voit ilmoittautua Profession järjestämiin kuntoutuksen koulutuksiin etuhinnalla. Tarjolla on yli 70 kuntoutuskoulutusta maan parhaalla sisällöllä. Kouluttajina toimivat alansa osaavimmat ammattilaiset ja pienryhmät mahdollistavat käytännönläheisen oppimiskokemuksen.

Tartu tilaisuuteen ja tutustu Suomen laajimpaan koulutusvalikoimaan kuntoutusalan ammattilaisille .

Koodilla Toi15 pääset ilmoittautumaan etuhinnalla. Saat edun syöttämällä Toi15 ostoskorissa kohtaan ''etukoodi''.