Toimintaterapeutti-lehti ja jäsenkirje

Tietoa ajankohtaisista toimintaterapia-alan asioista.

Toimintaterapeutti-lehti

Neljä kertaa vuodessa ilmestyvä Toimintaterapeutti-lehti on jäsenlehtesi ja yksi tarjoamistamme palveluista. Lehti sisältää mm. artikkeleja toimintaterapian hyvistä käytänteistä, tiivistelmiä toimintaterapia-alan tutkimuksesta, taustoittavia artikkeleja yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta sekä katsauksia liiton toimintaan ja edunvalvontatyöhön.

TOIn jäsenkirje

Jäsenkirje lähetetään sinulle sähköpostitse keskimäärin 1-2 kertaa kuukaudessa, tarvittaessa useamminkin. Se sisältää tärkeitä tiedotteita, lyhyitä uutisia ja katsauksia ajankohtaisiin aiheisiin. Jäsenkirje lähetetään kaikille varsinaisille jäsenille ja opiskelijajäsenille siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka jäsen on ilmoittanut eAsioinnissa jäsenrekisteriin.

Mediakortit

Ilmestymisajat, aineistonjättöpäivät, ilmoitusten tekniset tiedot ja hinnat ovat lehden ja jäsenkirjeen mediakorteissa.

Toimintaterapeutti-lehden mediakortti

Jäsenkirjeen mediakortti

TOInet

TOInet on Toimintaterapeuttiliiton ylläpitämä sähköpostilista. Se on tarkoitettu jäsenille lyhyiden kysymysten ja tiedotteiden lähettämiseen sekä työpaikkailmoituksia varten. Listalle kirjaudutaan lähettämällä tyhjä viesti osoitteeseen toinet-join@toinet.fi. Saat automaattisen vastauksen, jossa on ohjeet suomeksi ja ruotsiksi. Viestit lähetetään listalle osoitteeseen toinet@toinet.fi. Listalta kirjaudutaan pois lähettämällä tyhjä viesti osoitteeseen toinet-leave@toinet.fi. Listalle ei voi lähettää liitetiedostoja.

Ladattavat tiedostot

TOI jäsenkirje mediakortti (pdf)
TOImintaterapeutti -lehti mediakortti 2021 (pdf)